audiRR Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 saten tjente fan mæ 42000,- på en time. på ei lita gate/veistreking i tromsø.. http://www.nordlys.no/nyheter/article2561092.ece :eek: Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 FLOTT!!! Når folk driter i regler kan de bare ha det så godt... Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 ska du ha sikker vei: i stedet for å sette ned hastigheten; så er det kun 0 km i timen som er sikkert nok. å tenk på det: når det er slik vinter i nordnorge, så virker ikke fartshompene,slik dæm va ment; les det er ikke farsthomper, når det er som glattest.....joda, regler ska vel følges,men det gjør da ikke øvrigheta sjøl så.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 er jo dumt å kjøre der når det ikke er lov. da må en regne med at det koster hvis en blir tatt! Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Det er heller ikke slik at skiltene er kommet opp den siste tiden, så bilister har hatt god tid til å finne ut at det faktisk ikke er lov. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hvis disse 10 absolutt skal komme seg raskere hjem fra jobb enn "oss andre" så får de betale for det også :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16REX Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Godt å se at jeg ikke er alene om å tenke sånn. Hadde blitt kaos om alle hadde gjort som det passet dem i trafikken. Har brukt nok timer på å banne og hyle etter alle idiotene, søndagskjørerne, tullingene, hattkaillene og kjærringene. ;) Siter Audi A6 2.6 V6 Jeg er ikke så kreativ av meg... Så jeg har litt problemer med å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 godt søppelhuene som ikke kan respektere et køsystem blir tatt. Fanken å irriteranes det er når man står i ei lang kø når man pluteselig ser et par personbiler kjører forbi for deretter å presse seg inn helt i enden av køen slik at alle di bilane bak må igjen bremse enda mere ned. Busser respekterer jeg om dem gjør det, men alminnelige folk får innrette seg til alle oss andre Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 godt søppelhuene som ikke kan respektere et køsystem blir tatt.Fanken å irriteranes det er når man står i ei lang kø når man pluteselig ser et par personbiler kjører forbi for deretter å presse seg inn helt i enden av køen slik at alle di bilane bak må igjen bremse enda mere ned. Busser respekterer jeg om dem gjør det, men alminnelige folk får innrette seg til alle oss andre Regner med at du har ulovlig kollektivfeltkjøring i tankene når du skriver dette. Det er jo et godt prinsipp å kjøre så langt fram som mulig før man glidelåser seg inn i køen mener jeg... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Regner med at du har ulovlig kollektivfeltkjøring i tankene når du skriver dette. Det er jo et godt prinsipp å kjøre så langt fram som mulig før man glidelåser seg inn i køen mener jeg... faktisk tenker jeg på forbikjøringsfeltene. Vi har ei lita strekning fra ei rundkjøring og opp til et lyskryss med forbikjøringsfellt. Men i rushtrafikken så holder 98% av bilene seg i høyrefelt for å ligge i kø. Men så er det alltid noen som skal kjøre forbi. Dette er ikke ulovlig, men respektløst.. mener jeg :) kollektivfellt er ikke så vanlig her på sørlandet :) men sniking i kollektiv gir samme irritasjoner vil jeg tro Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir19 Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 men det er jo helt for jævli å kjøre i tromsø:P jeg har kjørt dær noen ganger og plutselig er man i di dære gatene. og skal man liksom bynne å snu med masse taxier bak seg?:P Siter Bruk vett, ligg sånn høveli brett ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 faktisk tenker jeg på forbikjøringsfeltene.Vi har ei lita strekning fra ei rundkjøring og opp til et lyskryss med forbikjøringsfellt. Men i rushtrafikken så holder 98% av bilene seg i høyrefelt for å ligge i kø. Men så er det alltid noen som skal kjøre forbi. Dette er ikke ulovlig, men respektløst.. mener jeg :) kollektivfellt er ikke så vanlig her på sørlandet :) men sniking i kollektiv gir samme irritasjoner vil jeg tro Det skjer jo stadig vekk at to felt snevres inn til ett. I slike tilfeller er det ikke respektløst, men korrekt å kjøre så langt fram som mulig før man trer inn i det feltet som fortsetter videre. Problemet starter når man prøver å glidelåse seg inn hundrevis av meter tidligere enn nødvendig. Da stokker det seg og det saktegående feltet opplever å bli enda mer saktegående enn nødvendig. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 tror kanskje denne saken i Bergen, Kaigaten var litt mere innbringende for staten Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabowner Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Rimelig grei timelønn det der... :P Siter BMW 520i, 89mod. - Opel Ascona 1.6S, 86mod. -- solgt - Saab900i (saabrina), 89mod. -- spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Toby] Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Da kommer dem snart på pluss siden etter julebordet i fjor da:p Siter 2000 VW Golf 1.8T GTI 1993 VW Golf 1.9 TDK - 1998 Volvo V40 2.0T 1999 Audi A6 2.5 TDI - 1997 BMW 525 TDSA 1994 VW Golf 1.8 GL - 1996 Mitsubishi Galant 2.0 TD-I 1989 Audi 80 2.0E - 1996 Honda Accord 2.2i V-TEC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg