Gå til innhold

89 Chevy G30 kjøpstips

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei

Går nå og lurer på om jeg skal bytte bort min franske bruksbil med en 89 Chevy G30 6,2 Diesel, noe spesielt man skal være på utkikk etter av vanlige feil på disse bilene?? Hørt at toppene går vis den drar tungt lenge.. stemmer detta?

Den jeg har sett på skal han ha 25000,- for står Van craft på interiøret, litt mer påkosta virker det som.. er detta en god pris?

MÅ få redda en av dissa unna Russebil døden:driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Går nå og lurer på om jeg skal bytte bort min franske bruksbil med en 89 Chevy G30 6,2 Diesel, noe spesielt man skal være på utkikk etter av vanlige feil på disse bilene?? Hørt at toppene går vis den drar tungt lenge.. stemmer detta?

Den jeg har sett på skal han ha 25000,- for står Van craft på interiøret, litt mer påkosta virker det som.. er detta en god pris?

MÅ få redda en av dissa unna Russebil døden:driving

Du burde titte på denne tråden:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150248

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Faren min hadde en 91 Starcraft G30 6.2D fra ny og frem til ca 2001. Utrolig driftsikker var den hvertfall!:blunk: I løpet av de ti årene var det omtrent bare dieselpumpa som røk, ingen andre store problemer. Men mye rust gjorde sitt innhog dessverre. Det må vel være det største problemet egentlig.

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider