Buford-T Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Hei Går nå og lurer på om jeg skal bytte bort min franske bruksbil med en 89 Chevy G30 6,2 Diesel, noe spesielt man skal være på utkikk etter av vanlige feil på disse bilene?? Hørt at toppene går vis den drar tungt lenge.. stemmer detta? Den jeg har sett på skal han ha 25000,- for står Van craft på interiøret, litt mer påkosta virker det som.. er detta en god pris? MÅ få redda en av dissa unna Russebil døden:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 HeiGår nå og lurer på om jeg skal bytte bort min franske bruksbil med en 89 Chevy G30 6,2 Diesel, noe spesielt man skal være på utkikk etter av vanlige feil på disse bilene?? Hørt at toppene går vis den drar tungt lenge.. stemmer detta? Den jeg har sett på skal han ha 25000,- for står Van craft på interiøret, litt mer påkosta virker det som.. er detta en god pris? MÅ få redda en av dissa unna Russebil døden:driving Du burde titte på denne tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150248 Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Faren min hadde en 91 Starcraft G30 6.2D fra ny og frem til ca 2001. Utrolig driftsikker var den hvertfall!:blunk: I løpet av de ti årene var det omtrent bare dieselpumpa som røk, ingen andre store problemer. Men mye rust gjorde sitt innhog dessverre. Det må vel være det største problemet egentlig. Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg