Gå til innhold

Bilforumet T-skjorte!?

Ranger emnet


Håkon A

hypp på Bilforumet.net t-skjorte?  

27 stemmer

  1. 1. hypp på Bilforumet.net t-skjorte?

    • ja...kjempetøft! en glimrende måte å komme ut av skapet å vise at jeg er Autofil
      25
    • nei, jeg har nok t-skjorter!
      2


Anbefalte innlegg

Bakdelen? Ja takk.

 

Fronten? Nei takk ;)

 

Hvis det hadde vært forskjellige fronter, hvor det er enten var en feit Japse, en feit europeer eller en feit amerikaner, da tror jeg det ville blitt solgt enda litt flere :D Tror det hadde vært bedre om hver enkelt kunne valgt den typen bil de syns noe om...?

 

Jeg hadde hvertfall kjøpt en med en Supra, 3000GT, EVO, andre generasjons MR2 eller en Skyyyyliine blahblahblah....på *hinte fælt nå*.

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om alle skal ha "hver sin" t-skjorte så blir det neppe aktuelt tror jeg. Det tar for mye tid og koster for mye.

 

Mer pratisk gjennomførbart er det hvis det trykkes opp standard skjorter med bilforumet-dått-nett (he-he) logoer på, hvor det er satt av plass til avatar, bilmerke, bilde av bikkja osv... og at hver enkelt trykker opp det de selv ønsker der i etterkant. (Finnes en del steder hvor slikt gjøres).

 

Så kan folk selv velge om den skal være "plain" bilforumet-skjorte eller mere trykk på.... :D

 

Jeg vil IKKE ha Nizzzzan skjorte :D:D:D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er snål, men jeg synes t-skjorter (gjerne sorte) med bare en liten logo (ente på ene armen, eller sånn på siden i brysthøyde) på er fint.

 

Greit nok, det blir ikke så mye «reklame», men skjorta blir mye mer annvennelig og min erfaringer også at folk er såpass nysgjerrige at de sjekker opp hva det faktisk er som står der :)

 

(alternativt kan man ha en større logo på ryggen i tillegg)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by raboc

Mulig jeg er snål, men jeg synes t-skjorter (gjerne sorte) med bare en liten logo (ente på ene armen, eller sånn på siden i brysthøyde) på er fint.

 

Greit nok, det blir ikke så mye «reklame», men skjorta blir mye mer annvennelig og min erfaringer også at folk er såpass nysgjerrige at de sjekker opp hva det faktisk er som står der :)

 

(alternativt kan man ha en større logo på ryggen i tillegg)

 

Kunne ikke vært mer enig. Mer stilfullt dette ja :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by raboc

Mulig jeg er snål, men jeg synes t-skjorter (gjerne sorte) med bare en liten logo (ente på ene armen, eller sånn på siden i brysthøyde) på er fint.

 

Greit nok, det blir ikke så mye «reklame», men skjorta blir mye mer annvennelig og min erfaringer også at folk er såpass nysgjerrige at de sjekker opp hva det faktisk er som står der :)

 

(alternativt kan man ha en større logo på ryggen i tillegg)

 

Henger meg på her... En sort eller hvit skjorte med enkel/enkle logoer hadde vært stili... men de må synes da!

 

Kanskje man kan lage en 'stilfull' variant og en med noe større logo og kanskje et slags bilde med japse, amcar og euro i samme bilde, sånne tegninger som er på feks Dahlsmekk skjorta, den er fet :D

bbtshirt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

 

Henger meg på her... En sort eller hvit skjorte med enkel/enkle logoer hadde vært stili... men de må synes da!

 

Kanskje man kan lage en 'stilfull' variant og en med noe større logo og kanskje et slags bilde med japse, amcar og euro i samme bilde, sånne tegninger som er på feks Dahlsmekk skjorta, den er fet :D

bbtshirt.jpg

 

Det var dama oxo :D

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

 

Henger meg på her... En sort eller hvit skjorte med enkel/enkle logoer hadde vært stili... men de må synes da!

 

Kanskje man kan lage en 'stilfull' variant og en med noe større logo og kanskje et slags bilde med japse, amcar og euro i samme bilde, sånne tegninger som er på feks Dahlsmekk skjorta, den er fet :D

bbtshirt.jpg

 

*henge seg på*

 

Og eventuelt favorittmerke stt like ved siden av bilforumet's logo... ;)

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil ha en enten sort eller hvit eller begge med en liten bilforumet.net logo på armen og en større logo på Ryggen... på samme skjorte altså ! En hvist skjorte og en Sort Skjorte ! :D da er jeg med ! selv om en japse på fronten hadde vært noe det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan nok ikke regne med at man får sin favorittbil på brystet...ikke et som er greia heller....logo på ryggen holder i masse...jeg måtte bare ha avatar bilde mitt på...det er litt genialt. kult hvis flere ville gjort det samme.

 

skal nok ikke vente for lenge før det blir mulighet for å kjøpe...bare vent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår