Gå til innhold

Ikke gjør dette når dere spiller data

Ranger emnet

Freeman

Anbefalte innlegg

hehehehe... ler meg ihjel...

karen hadde spillt flysimulator og ringte til nødsentralen og sa han styrtet.

2 helikoptre og 7 båter letet etter han...

hehe er forsåvidt samme kar som ringte til ambasaden i USA og sa at han var bondivik og støttet krigen...hehehehe

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article137455.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Litt" bløt på pæra.

For de av dere som er gamle nok: Husker dere han derre Hovda for endel år siden? Telefonterrorist. Kanskje de er i slekt? :)

Når jeg høre om sånne typer som han med flysimulatoren tenker jeg ofte: Tenk så godt han kunne gjort det dersom han hadde brukt sine talegaver og evne til å gli inn i vidt forskjellige miljøer i et yrke! Selger er jo nærliggende å tenke på, men med slike talegaver hadde han sikkert også gjort det bra i forskjellige former for undervisning, eller kanskje innen underholdning?

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trenger jo bare å melde seg inn i SV eller Ap, så er han i gang, de liker jo fantasifulle historier som ikke har rot i virkeligheta.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hot Rod

"Litt" bløt på pæra.

For de av dere som er gamle nok: Husker dere han derre Hovda for endel år siden? Telefonterrorist. Kanskje de er i slekt? :)

Når jeg høre om sånne typer som han med flysimulatoren tenker jeg ofte: Tenk så godt han kunne gjort det dersom han hadde brukt sine talegaver og evne til å gli inn i vidt forskjellige miljøer i et yrke! Selger er jo nærliggende å tenke på, men med slike talegaver hadde han sikkert også gjort det bra i forskjellige former for undervisning, eller kanskje innen underholdning?

han ringte faktisk hjem til oss.. sa han var fra brannvesenet og at bedriften til fatti sto i full brann, og at de mistenkte mordbrann.. (fatti pleide seff å sitte der å jobbe til langt på natt hele tiden.. )

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av det han "kjakan" har gjort er jævlig morsomt, bl.a. ringte han til den amerikanske ambasade og utga seg for Bondevik ("i e Bondevik, i e statsminister :) ), og de påfunna er greie, men sånnt som det der er faen meg dårlig gjort. Greit nok at han vil kødde med folk, men finn på noe som ikke går utover så mange uskyldige. Faens idiot.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde sikkert gjort seg som imitator. At han ikke kontakter han derre Are Kalvø (er det ikke det han heter?) Han som skrev boken om harrykulturen i Norge (Bra bok forresten!).

Kalvø er jo selv en habil Bondevik-imitator.

Så dere forresten at Bondevik var på audiens hos paven?

"Bondi" stod og hang så tett inntil paven at en av lakeien til gamlingen kom til og henviste Bondi bort til stolen ved siden av.

Snakk om å være ivrig! Han stod vel å ropte inni øret på'n tenker jeg. Omtent som når sleipingene er på ett eller annet gamlehjem for å vise seg fram sammen med oldisene.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hot Rod

Han hadde sikkert gjort seg som imitator. At han ikke kontakter han derre Are Kalvø (er det ikke det han heter?) Han som skrev boken om harrykulturen i Norge (Bra bok forresten!).

Kalvø er jo selv en habil Bondevik-imitator.

Så dere forresten at Bondevik var på audiens hos paven?

"Bondi" stod og hang så tett inntil paven at en av lakeien til gamlingen kom til og henviste Bondi bort til stolen ved siden av.

Snakk om å være ivrig! Han stod vel å ropte inni øret på'n tenker jeg. Omtent som når sleipingene er på ett eller annet gamlehjem for å vise seg fram sammen med oldisene.

LOL! Takk for en god latter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider