Gå til innhold

Carleet: Peugeot 106 Rally/Breddet (ny vinterbil)

Ranger emnet

carleet

Anbefalte innlegg

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Her en høstdag etter jeg fikk bilen min på veien, skulle jeg da være så snill å låne bort bilen min til min eneste bror, og tenker dette kan jo ikke gå annet enn smertefritt.. (hans historie var at han kom borti en kant) min historie som da kommer fra en kompis av min bror som satt på: lød som følger! han skulle kjøre på motorveien han dro på! alt det han kunne klarte ikke en sving før påkjøringen på motorveien! dro av så kastet han bil opp på veien igjen, altså der var det hvertfall en 10 cm høy kant min da bror traff med innersiden av felgen, den bak fikk jeg rettet, den forra var det bare å drite i å rette.. den så slik ut!!

Bilder taler vel mer enn 1000 ord?

DSC03633.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

ENDELIG FIKK JEG DET NYE LUFTFILTERET FRA bs Bildeler... det tok nøyaktig 3mnd! når jeg skulle hente pakken på post oppkrav fikk jeg plutselig med en katalog jeg ikke hadde bestilt... ble jævelig skuffet over å måtte betale spenn for pakken!

Skal se om jeg ikke rekker å ta bilde av motor rommet i morgen! bilen gikk hvertfall betydelig bedre med dette en det filteret jeg allerede hadde fra thorshov=)

DennyebaybyntilJensSA001.jpg

MEN NÅR JEG ÅPNET STRÅLTE JEG SOM SEN SOOOOOOL :D DRIT KONGE! TRUR DU FAEN IKKE DET ER BILDE AV LIK BIL SOM MEG PÅ FORSIDEN? JODA:D

bsminbil.jpg

bsminbil2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider