sveiser`n Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 hei jeg har en golf 4 gti som jeg skal sette en rfl dump på.. hvor i h***te skal jeg stjele vakum fra? finner det ikke ut! hilsen stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Om du leser litt finner du ut at åpen dum ventil bare skaper rot på disse bilene. Anbefales ikke å sette dem på. Det er en org ventil som resirkulerer luften tilbake til innsugsslangen. Om du absolutt skal ha i den ventilen så bytter du ut den orginale og bare blokker hullet i innsugsslangen. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Man får problemer med tomgang om du setter på en enkelt stemplet dump på de bilene der. Ellers får du stramme opp fjæren og teste. Er det en slik billig rfl så lekker den jo garantert falsk luft også. Men du bruker vacuumen som gikk til din orginale resirk ventil. Den lille tynne slangen som sitter på toppen av plastik saken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg