Bambo Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Nei jeg beholdt den jeg.. Fyren hadde ikke greie på bil å ikke hadde han med nok kr, å ville overføre resten seinere. noe som var lite aktuelt for min del. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Ja du som spyr ut høvdinger på så mye må vel ta deg råd til de 350 i året. Er bare knulle ett par digre damer mindre det så sparer du inn det kontigenten i det du ville brukt på donger ;) HAHHAA, han Burná deg ass Sæther:D:partyon: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 hehe :) lættis Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Nei jeg beholdt den jeg..Fyren hadde ikke greie på bil å ikke hadde han med nok kr, å ville overføre resten seinere. noe som var lite aktuelt for min del. Da skjønner jeg deg godt.:hello: Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Jepp får heller fikse den ennå mere til vinteren. På Tirsdag drar jeg henter en vectra 4x4 turbo som leiketøy til vinteren ;) Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 utolla bil? Orginal vectra turbo med orginale turbo felga osv synes jeg er PENT!! Men uansett ,,,NOEN SOM HAR ORGINALE TURBA FELGER TIL SALGS??SKAL HA DEM PÅ LET PROSJEKTET TIL BANEBRUKE MED SLICKS Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Nei Norsk bil. En bra holdt som ikke har vært grise kjørt. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Grei bil det. Morsomt med 4 hjulstrekk på snøføre. Blir den orginal eller blir det gjort litt før vinteren?? Best å beholde omegan når kjøperen ikke er 100% seriøs. Altfor mange sånne... Men du hadde vel mer enn en aktuell kjøper på den eller?? Eller var det ingen andre som ville kjøpe den for prisen du ville ha?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 85 tusen er kansje litt i meste laget, ja greit , den er påkostet mye, men jeg fikk 80 tusen for min og like påkostet, pluss at jeg hadde 2,5 V6 CD. Kan du ikke kaste ut litt bilder av Vectran 4x4 turbo er jo helt rå! ikke herp den den da!Det er jo en flott bil, !ha den orginal,!!Men motor kan du vel Phase opp litt ;) PS den har like felger som jeg har :) uff sexy hehe sorry Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Hadde flere aktuelle kjøpere. Men er ikke lett kvitte seg med noen en er glad i. ;) Samt att dama mente jeg burde ha den. Var å skulle hente turbo vectra'n i går men var en del små feil som selger ikke opplyste om så jeg la inn ett lavere bud å avventer til Torsdag med handelen. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Kjøpte denna i dag da... Plan er å bruke sperra fra den samt getrag kassa på en ascona b å selge resten av bilen igjen da skalet er for bra til å skrotes. er nye buer bak på den for ett år sia men de har ikke skjønt åssen en sparkler eller flekker den ut :drunk: Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Kjedligt da gidt at denne skal snart på en høgger, begynner og bli sjeldene dissa nå, synes jeg. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Skal ikke på høggern denna. er for bra til det. derfor jeg selger den att når jeg har plukka sperre osv fra den, får jeg ikke solgt slenger jeg i en motor jeg har liggende å bruker den som dagali bil til vinteren att heller. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Da ble det en ny garasje tråd her inne å på meg ;) http://www.bilforumet.no/ascona-b/169117-min-ascona-b.html#post1875210 Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Par nye bilder Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg