Bambo Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 kule slicks får sikkert kastet ut den på R.skogen med de ;) hvor mye må man ut for noe slikt? Ja feite slicks detta. ;) lol. Men desto bedre is pigg hjul tror jeg. Full pris er 2300kr dekket. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 ok edit, kaste rundt R, skogen ( med litt gnist ) ;) Så kast ut noen bilder av 12v da, synes 3000 er pene biler. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 ok edit, kaste rundt R, skogen ( med litt gnist ) ;) Så kast ut noen bilder av 12v da, synes 3000 er pene biler. Eneste jeg hadde av den tror jeg, orker ikke leite nå.. Kommer vel noen etter lakkeringa.. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Da var de nye hjula på 3000'n omsider. Kom ikke av flekken i går men i dag dro den rett opp uten å spinne engang. ;) fått den inn i verkstedet å fått avfetta å spyla den. Ut igjen om ett par timer når den får tørka, matte den å få på noe skjærende farge ;) Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Da var Omega'n ute av Verkstedet igjen. Så nå ser'n sånn ut Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Gult er kult? hmmm. hehe, Personligt synes jeg heller du kunne rulle malt den rosa med små/store svarte prikker, dekorer med et par malte kors, og satt en haug med waunderbaum i fronten, og ikke for og glemme neon lys rundt hele , gjerne av den blinkede grønne typen ;) Men liker du det, er jo det fett :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Ja men nå er det jo min smak som teller da det e rmin bil da ;) Rosa bil har jeg gjort før så det er oppbrukt. i år var det gult som vart farga.. Rosa er 3 år siden å ble sånn: Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 hehe ;) ja er jo helt opp til deg, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Da har jeg fått dratt på meg ennå en Omega da. Har bare 6stk nå :S Denne skal egentlig bare selges igjen var planen, eu ok til september 2008. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Denne skal egentlig bare selges igjen var planen, eu ok til september 2008. Pris? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Pris? Tenkte på 6-7k inkludert årsavgifta for i år. eller 3500kr som den står uten betalt avgift. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Da er jeg klar for en dag på isen på Dagali med OMC i morra :) Alt fungerte fint i kveld å nå oplessa påhengeren å klar til å dra klokka 07.00 i morra Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Kan du ta mange bilder fra det omc treffet, det er noen som ikke får vært der skjønner du. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Gikk fælt dette håvar, mer motor neste år, eller litt kortere pigger:) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Gikk fælt dette håvar, mer motor neste år, eller litt kortere pigger:) Neste år er det nytt karosseri med mere motor.. ;) ishjul var genialt ihvertfall :) Driver leiker med tanken på å importere meg en omega a 3.0 24v eller Omega B mv6 som prøveskilt/treff bil. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg