Bambo Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Kjøper dekk via en kompis. tar de å via jobben for da får vi att mva'n på de. Så da ble dei 3414kr Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Det var billigt, kan du skaffe meg samme dekka til samme pris, kansje litt frekt og spørre men...trenger bra dekk til felga. :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Det var billigt, kan du skaffe meg samme dekka til samme pris, kansje litt frekt og spørre men...trenger bra dekk til felga. :) Nope... Eneste grunn til att jeg slipper mva å får det så billige er for att sjefen er kul å later som det er dekk til firma bilen sin.. Men på http://www.dekkexpress.no selger de samma greia til 4800 ca inkl mva og frakt.. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Ny arbeidsbil på farmen ;) 1985 rekord e2 2.0s.. men har en 2,4i cih som komme rtil å bli satt i. evnt 3literen fra den gule omega'n om ingen kjøper den.. planen er å sette på fjærene og dempere fra denna her Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Da hjemme fra lakkverkstedet å dagen økt.. Sånn ser gullet ut nå. Eller også kalt flekken for tida.. "nye" rustfrie bakdørene Mulig bilen blir solgt etter lakkering og montering Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Og kan jeg spørre hva prisantydningen blir da??? TG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Høres 40k dyrt ut? Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 40k ja da er jeg intressert i hvertfall Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 40k ja da er jeg intressert i hvertfall Hehe går nok ikke for 40k ;) BAre spurte om det hørtes dyrt ut:D Blir nok MEGET dyrere :cocain: Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Blir noe of topic her i tråden min med innslag av andre opeler enn Omega men.. Var i går å henta hjem en 2.4i cih til å ha i rekorden. Spørs om det blir 2 doble 45mm gassere på den om jeg ikke får spruten til å fungere bedre enn den gjorde da jeg hadde den motoren her i Ascona B'n min.. BAre OMega'n er ferdig montert, blir det å plukke ned motoren og blåsse den pluss få på litt lakk :D Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Da er Omega'n sprøyta :) Ble ikke så mye å spennende effekt som jeg hadde håpet desverre men.. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Her er bilder etter dagens jobb ;) i morra får jeg få montert de nye bakdørene samt fangere ihvertfall... Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 ¨zå bra ut dette men jeg forventet meg fargeskifte...*?hva prøvde dere?flakes?eller noe? så ikke noe til det :( Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Sparer jo fort noen lapper på å lakke bilen i samme farge da ;) Syntes fargen uansett passet til bilen :) Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 ¨zå bra ut dette men jeg forventet meg fargeskifte...*?hva prøvde dere?flakes?eller noe? så ikke noe til det :( Er hatt i carbon grafitti. så effekten ser du ikke før i lyset unge mann ;) Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg