Dr_S Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Er det mye jobb å koble på disse? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Originally posted by Dr_S Er det mye jobb å koble på disse? Det lurer jeg også på... blir det likt til de komplette settene in.pro selger? Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norse///M Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Hvem selger slikt? Sånne skulle jeg gjerne hatt, er jo ikke lagd skikkelig angel-eyes til compacten enda. Blir sikkert svindyre om de noensinne kommer... Siter Seat Ibiza Cupra R '00 Volvo V40 T4 260hk '98 - TIL SALGS! X BMW E36/5 '96 X Audi 100 2,8e '88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Er det forskjellige lykter på compacten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norse///M Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Ja, verken lykter til sedan eller coupe/cab passer til compact. Ikke sjans noen av disse passer... Det har jeg prøvd! Siter Seat Ibiza Cupra R '00 Volvo V40 T4 260hk '98 - TIL SALGS! X BMW E36/5 '96 X Audi 100 2,8e '88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Originally posted by Norse///M Hvem selger slikt? Sånne skulle jeg gjerne hatt, er jo ikke lagd skikkelig angel-eyes til compacten enda. Blir sikkert svindyre om de noensinne kommer... http://www.sanituning.de Se på egenskaper på bildet jeg posta... :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 JEg undersøkte litt med disse lyktene... De skal passe compacten også.... Skrev mail til In.pro og de sa at engle lysene deres passet også til compact, men jeg tar ingen sjangser før jeg ser det. Snakket med Tarjej(356) om lysene hans. Han hadde bygget om til coupe front fester... kostet vel ca. 7500,- Men de mente at det skulle være mulig å skaffe lykter til ca 3000,- Selv har jeg lyst på disse lyktene, men etter en tidligere tråd der "vi" ble lovet bilder av en her inne som hadde bestillt dem, så kom det ikke bilder! Gi meg en tilbakemelding da vel! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by Norse///M Ja, verken lykter til sedan eller coupe/cab passer til compact. Ikke sjans noen av disse passer... Det har jeg prøvd! Hva var forskjellen mellom lyktene på Compacten og de andre? Frode H. Siter Frode H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 til dere som skal ha angel eyes på coupe eller sedan... ikke kjøp sånn innsats angel eyes... kjøp skikkelig vare... jeg har selv Hella facelift lyktene... de er utrolig digg... på gamle e36'n min hadde jeg angel eyesa til inpro.. de funka oxo greit, men så ikke noe lys i de på dagtid... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Det har seg bare slik at de "skikkelige" sakene passer ikke. Da må vi i gang med å bygge om fronten.... Det er masse jobb. Nå har jeg mulig fått fatt i noen billige "skikkelige", så vi får se om det blir ommbygging. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 da snakker du om til compact regner jeg med... jeg skreiv til de som hade coupe og sedan... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Da er jeg med igjen. Får englelysene for 1800,- da håper jeg at jeg får dem til å passe! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 hehe... den er grei.... husker jeg ga 2500 for inpro sine angel eyes til min gamle e36, rundt 4000 for hella facelift lyktene jeg har nå og 600 for blinklys foran som står i stil til hella lyktene.. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Det gikk at dunders med de englelysene gitt! Det blir vel kanskje sanituning.de sine da tenker jeg.... Noen som har prøvd? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by Azzido-325i hehe... den er grei.... husker jeg ga 2500 for inpro sine angel eyes til min gamle e36, rundt 4000 for hella facelift lyktene jeg har nå og 600 for blinklys foran som står i stil til hella lyktene.. er du fornøyd med lysene generelt azzido?er det bra full lys på celis lampene. villejan: jeg kjenner ikke til angeleyes til sanituning men jeg har handlet mye annet der som har vært meget bra.xenon for eksempel.kostet 230 euro. Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg