ELLINGSEN Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 ost: du har mye like mine.. også enig at de blanke ser bra ut på den compact'n.. mulig det er mye fordi den er lakkert sølv.. ser nyere ut.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 jeg hadde inpro sine på gamle bilen min... syntes ikke noe om de... har nå de nye til hella... kan vel stemme at de er for nye for e36... men jeg liker de ihvertfall =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by BMW-323 ost: du har mye like mine.. Tok ikke den helt. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Hella sine ser mye mer hissige ut en dem andre. Små ringer gjør at bilen får et sintere look men med store,ser den ut som en katt på veg inn i transe. Hella sine Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 gammel tråd...:) Ringene er jo FEIL vei.. puke Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Enig med Bjørn, ser ikke helt bra ut når ringene er feil vei. Jeg venter selv på "gjør-det-selv-kit" fra USA nå, så får vi se hvordan det blir. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikings Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Siden tråden nå er dratt opp så kan jeg like godt spørre om et spørsmål her :) Jeg kjøpte Inpro sine facelift lykter hos motor technik i sommer, nå har den ene ringen slutta å lyse :eek: noen som vet hva jeg kan gjøre med dette ? om det eventuelt går an å bytte den? Siter 05 BMW E61 525IA Touring x 01 BMW E46 320d Sedan x 95 BMW E36 320i 24v M-tech x 92 BMW E36 320i 24v Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by vikings Siden tråden nå er dratt opp så kan jeg like godt spørre om et spørsmål her :) Jeg kjøpte Inpro sine facelift lykter hos motor technik i sommer, nå har den ene ringen slutta å lyse :eek: noen som vet hva jeg kan gjøre med dette ? om det eventuelt går an å bytte den? jeg hadde inpro angel eyes på ene bmw'n min... skrudde ene lykta i biter ene gangen... på hver "ring" er det 2 små pærer så det er fult mulig å bytte... men virker rart at hele ringen slutta å virke? siden det er 2 pærer i hver ring... om 1 pære hadde gått skulle i tilfelle bare halve ringen lyst... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikings Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 ok, da er det nok det andre jeg mistenkte at det er en ledning eller noe som er ikke har helt kontakt, får se på det når jeg får tid :) Siter 05 BMW E61 525IA Touring x 01 BMW E46 320d Sedan x 95 BMW E36 320i 24v M-tech x 92 BMW E36 320i 24v Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by vikings ok, da er det nok det andre jeg mistenkte at det er en ledning eller noe som er ikke har helt kontakt, får se på det når jeg får tid :) oki... høres mere sannsynlig ut ja... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg