Gå til innhold

angeleyes på e36

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

Originally posted by kas

er du fornøyd med lysene generelt azzido?er det bra full lys på celis lampene.

villejan: jeg kjenner ikke til angeleyes til sanituning men jeg har handlet mye annet der som har vært meget bra.xenon for eksempel.kostet 230 euro.

ja veldig... beste lyset jeg har hatt på noen bil noen gang... på vanlig kjørelys så blender jeg folk liksom... og på fjærnlys er det helt sykt...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det som er kjipt med compacten er jo det at ingenting passer fra sedanen/coupe... Da hadde jeg nok kjøpt xenon jeg også. Hvordan var det med leveringstid hos dem?

Er litt redd for å kjøpe katta i sekken! Enda verre dersom de ikke skulle passe og de ikke vil ta dem i reur.

Har du snakket med dem, eller bare pr. mail eller brev?

Kunne vært kjekt om dem kunne svare på om det virkelig fungerer til comp.!

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

Det som er kjipt med compacten er jo det at ingenting passer fra sedanen/coupe... Da hadde jeg nok kjøpt xenon jeg også. Hvordan var det med leveringstid hos dem?

Er litt redd for å kjøpe katta i sekken! Enda verre dersom de ikke skulle passe og de ikke vil ta dem i reur.

Har du snakket med dem, eller bare pr. mail eller brev?

Kunne vært kjekt om dem kunne svare på om det virkelig fungerer til comp.!

har pratet med dem en del.og jeg vet at xenonsatsen passer compact.den er universal,med bmw tenner og pærer og med forskjellige adaptere til h1/H3/h7/9006+++

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for 2000,- spenn. det er vel da ikke så hakka gale?

Hvordan er språket... går det an å gjøre seg forstått på england...

Vel reduserte språkkunnskaper

de jeg har pratet med der borte må ha vært amerikanere eller lignende.flytende engelsk med sørstatsdialekt:D

det er som sagt org.bmw xenonlys de selger så det er sinnsykt billig.eneste haken er at de er på kun 4000 k.men for en 1000 lapp ekstra kan man få tak i 6000k pærer.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ve på sidene deres det kan jeg tenke meg.

Disse xenon lampene, det er vel ikke engle "design" på disse. Slik at jeg kunne slått to fluer i en smekk! Det hadde vært tingen. Hva er forskjellen på 4000k og 6000k lyktene.... er det lysstyrken eller holdbarheten?

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ve på sidene deres det kan jeg tenke meg.

Disse xenon lampene, det er vel ikke engle "design" på disse. Slik at jeg kunne slått to fluer i en smekk! Det hadde vært tingen. Hva er forskjellen på 4000k og 6000k lyktene.... er det lysstyrken eller holdbarheten?

4000k er nesten som vanlig 55w.sitter ofte på e39 og eldre e38.6000 k sitter på ganske nye e46 og e39 m englelys.du får 7500k men de er sinnsykt sterke.jo mere kelvin det er jo mere blått er lyset.jeg har 6000k på vanlig lysene og 4000k på full-lysene.er meget fornøyd.

ps:det sanituning selger av xenon er lys,ikke lamper.dvs tenner,kabler og pærer.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

4000k er nesten som vanlig 55w.sitter ofte på e39 og eldre e38.6000 k sitter på ganske nye e46 og e39 m englelys.du får 7500k men de er sinnsykt sterke.jo mere kelvin det er jo mere blått er lyset.jeg har 6000k på vanlig lysene og 4000k på full-lysene.er meget fornøyd.

ps:det sanituning selger av xenon er lys,ikke lamper.dvs tenner,kabler og pærer.

mvh

Jeg var inne på sida til sanituning men jeg finner ikke xenon lys. Må man kontakte dem for og få dem??

05 BMW E61 525IA Touring

x 01 BMW E46 320d Sedan

x 95 BMW E36 320i 24v M-tech

x 92 BMW E36 320i 24v Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vikings

Jeg var inne på sida til sanituning men jeg finner ikke xenon lys. Må man kontakte dem for og få dem??

jeg vet ikke hvordan det ligger ann nå som de har fått en avdeling til men de hadde det for noen måneder siden hvertfall.jeg søkte på hjemmesiden deres nå etter xenon og fant ingenting jeg heller.må nok sende en forespørsel kanskje.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

er du fornøyd med lysene generelt azzido?er det bra full lys på celis lampene.

Pappa hadde Hella Facelift type 2 eller noe sånt på en 94` 325i, sinnykt bra lys og bilen ser mye bedre ut også. Absolutt å anbefale.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Pappa hadde Hella Facelift type 2 eller noe sånt på en 94` 325i, sinnykt bra lys og bilen ser mye bedre ut også. Absolutt å anbefale.

hvordan ser disse ut? bilder?

de Azzido-325i har, synes jeg ser litt snåle ut. optikken er stilig, men selve ringene er hele, ikke kuttet i topp, også er de litt små..

jeg synes de in-pro lyktene ser tøffere ut.

har hella facelift type 2 samme look?

syklende :-)

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sprocket

de Azzido-325i har, synes jeg ser litt snåle ut. optikken er stilig, men selve ringene er hele, ikke kuttet i topp, også er de litt små..

hella facelift lyktene er delt i bunn... og blir sinnsykt bra lys av de...

med inpro sine så får du ikke noe bra lys, hadde de på min forrige bmw... ser ikke ringene i dagslys... fikk problemer med politiet pga parklyset var så dårlig som det var....

legger med bilde av lyktene jeg har nå i mørket...

120_2079.JPG

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sprocket

Bilen er nå solgt, men det er mulighet for at det ligger noen bilder på PC`n på jobben, det skal jeg få sjekka ut i morgen tenker jeg.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider