tofter Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 1. ja du vil høre det, men hvor tidlig kommer an på. noen hører dte ved rundt 1-3%, andre ikke før ved 10-20%.2. det kommer jo an på om du overbelaster elementet eller ikke da, hehe. :) Elementer vrenger vell stort sett på grunn av overbelastning, eller? Men kan jeg konkludere meg til at det ikke er noen fare for å ødlegge ett element så lenge det spiller "rent"? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Elementer vrenger vell stort sett på grunn av overbelastning, eller? Men kan jeg konkludere meg til at det ikke er noen fare for å ødlegge ett element så lenge det spiller "rent"? :) Er større fare for at det vrenger ved for liten effekt. Noe som er en overbelastning av forsterkeren og ikke elementet i såfall. Klipping på det nivået som gjør at subbene brenner er det sjeldent man hører. Hadde man hørt det hadde vi vel ikke blåst så mange subber som man tydeligvis gjør. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg