Gjone Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Jeg skulle gjerne hatt strammet håndbrekket mitt en dag. Begynner å bli veldig stor vandreing på det. Men hvordan gjør jeg det? Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Jeg skulle gjerne hatt strammet håndbrekket mitt en dag. Begynner å bli veldig stor vandreing på det. Men hvordan gjør jeg det? Justeringsmutter midt under bilen, der wiren fra brekket deler seg og går videre, en til hver kaliper. Er trangt da dette ligger over eksosen! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 enkel jobb hvis du fjerner den delen av eksosen som går der strammeskruen er :) legg deg under bilen, så ser du med en gang hvor det er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 takk for hjelpen!! for krungle litt med det i helgen=) Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stealth Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Min håndbrekk klarer jeg bare å dra opp 1 hakk, men den bremser nesten ikke. Kan det være utslitte bremser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg