Rimol Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Hei :) Jeg lurer på hva som må til for å godkjenne et senkesett på bilen. jeg har TUV papirer på senkesettet og numret som står på papirene stemmer med det som står på fjærene men likevell får jeg ikke godkjent senkinga... han fyren på biltilsynet sier at antall omdreininger på fjærene ikke stemmer med papirene men det tviler jeg på siden numrene stemmer. noen som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre? Sliter og med det samme når det gjelder eksosanlegget. jeg fikk byttet eksosanlegg i August i fjor på Svendsen eksos. men på EU kontrollen sa de at den bråka for mye! :S så jeg fikk sjekka dette men jeg kom under grensa når jeg tok DB måling til Svendsen eksos. så jeg fikk de til å skrive ned målingene på et papir og stemple det. men biltilsynet godkjenner det fortsatt ikke før jeg har med dokumentasjon fra fabrikken av lyddemperen at den ikke gir ut mere DB enn hva som er lov... er litt frustret nå. noen som vet hva jeg skal gjøre? Siter Honda Civic 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda type R Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Dra til en annen trafikkstasjon, de må være full:) Siter Det går i R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Dra til en annen trafikkstasjon, de må være full:) Og hvis ikke dér, så neste. Eller så sender du faren, moren, søsteren, datteren, bestefaren eller bestemoren din med bilen din på kontroll. Iflg. Biltilsynets innstruks for behandling/kontroll/ekspedéring av biler av merket "Honda" skal de kun forsøke å ødelegge livet til menn under 37 år. Er personen som bringer inn bilen eldre enn dette skal bilen automatisk godkjennes uansett tilstand uten spørsmål. Merk at hele innlegget kan være tøv, da jeg enda ikke har sett denne innstruksen skriftig, bare fått føle den på kroppen gang på gang. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rimol Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 he he mistenker at han ene fyren var full ja... skal bestille meg time hos en annen trafikkstasjon etter helga... er lei av dette maset :S Siter Honda Civic 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rimol Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Har vært på en annen trafikk stasjon nå :P der ble alt anna enn senkinga godkjent :S det viser seg at jeg har feil TUV papirer :S Numret på fjærene stemmer med det som står i papirene men omdreiningene stemmer ikke... noen som vet hvor jeg kan finne de riktige TUV papirene? Siter Honda Civic 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 fjærene dine er sikkert kappa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rimol Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 nei.. det er flere omdreininger på fjærene enn hva som står i papirene :P Siter Honda Civic 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg