Islanwind Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Er det noen som har peiling om det er mulig å få tak i hvite instrumentskiver til Vectra.. Med 7k RPM og 260 km/ t? Spesielt speedo dette? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Det er ei side som selger plasmaskiver som heter http://www.innoparts.no men den kommer jeg ikke inn på lenger!? Eller er her en tråd vet ikke om han selger http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=140154 Du må ha plasmaskiver det er det kuleste og absolutt peneste, ellers kan du høre med Johnsen her på forumet han har hatt i begge Vectraene sine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Passer ikke min :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 hmm, okei, hvis du hadde kommet inn på den sida har de til de fleste tror jeg, vet ikke hva som har skjedd med den sida!? Noen som vet!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Får hvite, blå, røde osv med tilsvarende forskjellige lys i ja. Du får og i børstet stål samt to forskjellige typer plasmaskiver alt etter hva du vil ha. Fleste stylingsjapper skaffer vel egentli? (men anbefaler hele skiver, ikke slik folie som limes på og sprekker etter en halv dag i solskinn). Men må oppgi med eller uten turteller, hvor langt turtelleren går, speedometeret og tank/temp måler ved bestiling. Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Hmm.. Sikker på dette? Skal ha skiver ja.. ikke noe som jeg klistrer på.. Har sett både på maxam og flere steder.. Ingen som har.. Har kun 220 og 280.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg