slitenvolvo Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Jeg har forstått det slik at m45 er den sterkeste av m4x kassene. Jeg skal modernisere min 740 med en FT motor og lurer derfor på hvor jeg kan hente mellomaksling fra, hvis jeg bytter ut m47en med en m45. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 anbefaler deg på det sterkeste å gå for m90 heller når du først seter i ft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Er vel litt mer styr med m90 da. Er vel bla.a hydraulisk clutch som jeg ikke har fra før av, og så koster det jo litt for selve kassen da :) m45 får man jo slengt etter seg. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Er vel ikke noe mer styr enn med m45 (bortsett fra selve tilgangen til kassa da selvsagt). Samma jobben. Pedalsettet må kanskje byttes (???), men det tar jo ikke lang tid. Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg