bjørn Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Motorfestene til nyere b230 er slike høye store puter, mens på gode gamle b23 er de lave "hockey-puckene". Er det noen som vet hva som skiller brakettene på de to motorene? Er både brakettene på blokka OG traversen forskjellige? Eller er det kun de på traversen som skiller seg, for de bygger jo mye opp.. Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 240 kom vel med kun 1 type fester på rødblokkene.(skråstilt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Er ikke de likens da,festene altså? Motoren kommer jo lengre ned med b23 da,henter da moment på det:D Eller?mulig jeg er laaangt uttafor nå men.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 De høye du snakker om kom aldrig i 240,men i 940/960 osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Ja sorry, skulle postet under 740. For b23 kom jo også i 740, og ser i delehåndboka at brakettene på blokka ser VELDIG like ut som på b230, mens de på traversen bygger opp. Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 740 har vel hullet i senter på begge sidene eller motsatt side tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg