Gå til innhold

BS Bildeler og Rieger Tuning

Ranger emnet

thklinge

Anbefalte innlegg

Hey!

Tenkte kjøpe et Rieger-sett til Astraen, men lurer på om noen har negative erfaringer med BS bildeler? Søkte litt på forumet og fant ingenting avskrekkende. BS selger ekte Rieger, sant? Og da er passformen 99%?

Nå vet ikke jeg hvilken erfaring du har med rieger men min er at passform og rieger sjelden bør nevnes i samme setning....

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har har kjøpt fra rieger i abs har ikke vært grunnet..

Mulig det er sant for eldre kit og kit i glassfiber.

Det jeg har fått høre, fra to leverandører, er at kitene Rieger lager i ABS er "aldri" feilstøpt, har ferdige innfestninger som passer i originale fester og er ferdig grunnet.

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

21 mars bestilte jeg et stk rieger sideskjørt til a3`en, og en stk rieger leppe til en kompis sin golf!

etter utallige mailer, fikk jeg mail om at varene var sendt 27 april!

1 mnd og 6 dager etter bestilling!

var på posten og spurte etter pakken idag, var ikke kommet noen pakke der!

sjeket så sporingsnummeret på posten.no, og det viser seg at pakken var innlevert postterminalen i stokke idag 3 mai kl 14.27!!

altså pakken min har brukt 6 dager fra sandefjord til stokke, som er et steinkast unna!!

(jeg tror nok heller at bs bildeler ikke har fått sendt pakken 27 april, men har fått den avgårde idag)

jævli irriterende, for stylingen skal jo lakeres, og monteres før vålertreffet, men det ser ut som at denne fristen henger i en tynn tråd!

har sendt mail til bs idag, hvor jeg skrev hva jeg mener osv, men har ikke fått noen svar enda!

43 dager fra bestilling, til varen er levert til postterminal er bare ikke godt nok!

ikke når det står på nettsidene deres at de tilbyr:

-god service og rask levering!

Jeg skal aldri mer handle hos bs bildeler!

(just my 2 cents, rimelig frustrert her....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal aldri mer handle hos bs bildeler!

(just my 2 cents, rimelig frustrert her....)

Det var nok bare en glipp. Det skjer nok ikke hver gang.

Jeg har handla for x antall 5 sifret hos Bsbildeler. Jeg er strålende fornøyd=)

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok bare en glipp. Det skjer nok ikke hver gang.

Jeg har handla for x antall 5 sifret hos Bsbildeler. Jeg er strålende fornøyd=)

like før jeg bestilte snakket jeg med en kompis, han sa at jeg måtte ikke finne på og kjøpe noe som helst hos bs bildeler. han hadde kjøpt noen baklykter der, og ventet i litt over 5 uker på dem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider