Gå til innhold

BS Bildeler og Rieger Tuning

Ranger emnet

thklinge

Anbefalte innlegg

jeg har bestilt 4skt silikon slanger derfra, tja er vel på 3uka

var der i går og de kunne liksom ikke spore opp de liksom,

virker så useriøst og surrete, også prøvde og si til dem at bilen

kan ikke stå fordi det er det nenste jeg mangler nå, off blir

litt ir over de, de kunne vaffal svart meg på når den kommer eller ikke, vis jeg hadde vist det tokk så lang tid får og få

de slangene hadde jeg ordna de at annent sted, også tar de aldri

tlf har jeg lagdt merke til så jeg kjører altid bort og hører,

så det kan hende dette er det siste jeg kjøper av de pga

kundebehandliga og vente tia!

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme som du skriver her, jeg sendte flere mailer i løpet av disse ukene, og hørte hvor langt varene var komt?

om de var bestilt fra rieger i tyskaland, om de måtte lage de, eller om de hadde på lager.

men ikke noe av dette kunne bs svare på, litt rart og vimsete synest jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte komplett Rieger kit og noe annet småtjafs fra BS den 6. februar i år, i ordren sto det følgende:

Led lykt ca 2 uker, Pærer på lager, Sideskjørt på lager, Bakdel på lager hos Rieger = ca 2 uker leveringstid, Front ser ikke ut til å være på lager hos Rieger og må da produseres. Av erfaring tipper jeg da ca 4 uker.

Fire uker på produksjon av en ny fanger i tyskland med frakt til Norge syntes jeg var ganske kort tid, uansett:

26. februar (bare 20 dager senere, til tross for at de mente det ville gå 4 uker) fikk jeg sendingsbekreftelse og sporingsnummer på epost. Delene hentet jeg ut den 6. mars, så helt nøyaktig 1 mnd tok det, inkludert produksjon i Tyskland! Synes det er mektig bra jeg!

En kompis bestillte to sideskjørt og hadde delene på under to uker.

Min erfaring med BS er meget god, og jeg anbefaler dem gjerne!

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg bestilte første gangen av BS bildeler var de veldig hygglige og hjelpsomme. Fikk tinga de hadde på lager rask osv. Men da jeg bestilte for vell en uke siden så fikk jeg ikke noen orderestatus fra de, og har sendt dem 2 mails men får ikke noe tilbakemelding :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg bestilte første gangen av BS bildeler var de veldig hygglige og hjelpsomme. Fikk tinga de hadde på lager rask osv. Men da jeg bestilte for vell en uke siden så fikk jeg ikke noen orderestatus fra de, og har sendt dem 2 mails men får ikke noe tilbakemelding :?

bedritent av de!

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på posten og spurte etter pakken idag, var ikke kommet noen pakke der!

sjeket så sporingsnummeret på posten.no, og det viser seg at pakken var innlevert postterminalen i stokke idag 3 mai kl 14.27!!

altså pakken min har brukt 6 dager fra sandefjord til stokke, som er et steinkast unna!!

(jeg tror nok heller at bs bildeler ikke har fått sendt pakken 27 april, men har fått den avgårde idag)

Du vet det at man kan se når en pakke er innlevert på postterminalen?

Og bruker den 6 dager fra Sandefjord til Stokke så er vell ikke det BS sin skyld? Eller skal BS ha et varelager på 1000 eksemplarer av hver ting samtidig ha 90 sjåfører tilgjengelige 24-7?

§Raanecrewet§

§CrazyATV§

Derbi DFW 49ccm (ATV)

Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet det at man kan se når en pakke er innlevert på postterminalen?

Og bruker den 6 dager fra Sandefjord til Stokke så er vell ikke det BS sin skyld? Eller skal BS ha et varelager på 1000 eksemplarer av hver ting samtidig ha 90 sjåfører tilgjengelige 24-7?

ja, jeg vet at man kan sjekke når en pakke er innlevert til postterminalen!

fikk mail av bs 27.4 hvor de sa at pakken var sendt!

altså levert til posten!

men det finnes ingen registrert info om pakken før 3.5, og da var den innlevert på postterminalen i stokke!

pakken ble altså aldrig sendt før!

hadde bs levert denne pakken i sandefjord, skulle jeg fått opp at den var inlevert i sandefjord!

jeg har bestilt hos bs før, og også den gangen var pakken innlevert i stokke!

ikke sandefjord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte lykter der til en Peugeot 307, da jeg fikk ordre bekreftelsen stod det at det ville ta 3-5 uker pga de ikke var inne på lager hos fabrikanten, så det var greit tenkte jeg, men tiden fikk, og da det endte på 6. uken ringte jeg og skulle høre hvor det ble av de, da hadde de fortsatt ikke hørt noe om lyktene, så fikk beskjed om å ringe 2-3 dager senere da de skulle få levering fra den leverandøren neste dag, så etter 3 dager ringte jeg, da ble jeg møtt av tlf svareren deres, om hvor viktig denne tlf samtalen min var, og at jeg måtte vente til det var min tur, men etter 11 min fikk jeg bare beskjed om at de ikke hadde kapasitet til min samtale, og at jeg fikk prøve igjen senere( fortsatt samtale-venter-stemme!):hvaskjera

Ble rimelig forbannet da!!!!

Men men, prøvde å ringe 2-3 ganger dagelig, samma skjedde, men den tredje dagen kom jeg endelig gjennom!

Da fikk jeg beskjed om at de fortsatt ikke var inne på lager hos leverandør, og spør hvorfor de da skriver 3-5 uker leveringstid?

Fikk da til svar at det var bare "veiledende tid" og at det ikke var demmes skyld at leverandøren ikke hadde laget de enda....

Ser dette liksom, ikke deres feil, men orker ikke vente enda 6+ uker på lykter når andre skaffer andre lykter nå noen dager...

Men da gidder jeg ikke vente enda 6 uker på nye lys, så da avbestilte jeg de, og spørt om jeg kunne få en bekreftelse på mail, så jeg hadde noe å legge på bordet ifall de evt skulle

komme i posten, men det nektet hun og gi meg, hun bare sa at jeg fikk ta til takke med hennes bekreftelse pr tlf....

Så mitt første, om mest sannsynlige siste møte med bs endte med denne konklusjonen.... :puke:

- Peugeot 406 Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje fordi de får inn MANGE ordrer iløpet av en dag, og ikke rekker og svare på alle?

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fult klar over det Spiritus Sancti, men vist du hadde lest det som står når du bestiller så står det at de skal behandle orderen manuelt med lagerstatus og korrekt fraktpris. Og da skal du motta en mail samme dagen. I mitt tilfelle tok det 5-6 virkedager, så er jo ikke rart jeg begynte å lure litt... Men har ordnet seg nå, fikk mail av dem her om dagen og de hadde vist sendt alt de hadde på lager :)

Jeg klager ikke på servicen, men går jo utifra at det de lover på papiret skal overholdes i virkligheten også =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 mars bestilte jeg et stk rieger sideskjørt til a3`en, og en stk rieger leppe til en kompis sin golf!

etter utallige mailer, fikk jeg mail om at varene var sendt 27 april!

1 mnd og 6 dager etter bestilling!

var på posten og spurte etter pakken idag, var ikke kommet noen pakke der!

sjeket så sporingsnummeret på posten.no, og det viser seg at pakken var innlevert postterminalen i stokke idag 3 mai kl 14.27!!

altså pakken min har brukt 6 dager fra sandefjord til stokke, som er et steinkast unna!!

(jeg tror nok heller at bs bildeler ikke har fått sendt pakken 27 april, men har fått den avgårde idag)

jævli irriterende, for stylingen skal jo lakeres, og monteres før vålertreffet, men det ser ut som at denne fristen henger i en tynn tråd!

har sendt mail til bs idag, hvor jeg skrev hva jeg mener osv, men har ikke fått noen svar enda!

43 dager fra bestilling, til varen er levert til postterminal er bare ikke godt nok!

ikke når det står på nettsidene deres at de tilbyr:

-god service og rask levering!

Jeg skal aldri mer handle hos bs bildeler!

(just my 2 cents, rimelig frustrert her....)

Har også samme med meg har bestilt styling fra de men fikk ikke den før etter 1\5 måned :S det er litt surt att de bruker så langt tid. Men slikk som jeg jobber på Meca så har de sakt att de varene må de bestile først fra uttlande. Får det er ikke mange av de som selges og ikke mange som kjøper det.

I Love It When a Plan Comes Together!

Lenke til kommentar
Del på andre sider