lowrider Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Du fikk 5 tomms boltsirkel også på Caprice sedan/coupe sammen med heavyduty bremser.Men dette er relativt sjeldent. Lincoln og Imperial bruker også 5" på mange årganger. Dette ble kanskje litt forvirrende? Det skiller mellom smallblock og bigblock. Regner med at bigblock alltid har heavyduty bremser, men antar at original syttitalls bigblock caprice er sjelden kost i norge! Kan vel lage fasiten da... Caprice=Impala=4 3/4" på coupe og sedan smallblock. 5" på all stasjonsvogn+all bigblock. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Nja ikke så enkelt heller. Går en 84 Caprice sedan her i byn med heavy duty og 5".Men nok flisespikkeri. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS.COSWORTH Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 så det er nok 5" på min stv?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Ja Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Slikt som dette er typisk kjempekurant i USA, men ganske ukurant i Norge. Ok, kanskje ikke sååå ukurant, hvis det er det samme som på visse van's, men da snakker vi jo stort sett om 15" og 16" felger. Skal du ha større greier som f.eks 20" anbefaler jeg deg sterkt å importere selv. Fra Summit Racing f.eks. Bruk Jet Carrier båtfrakt så tipper jeg du har de på døra hjemme hos deg for 10 kr/dollar alt inkludert. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg