vagen Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Hvis du ikke kan ta vare på deg selv, så burde du vel holde deg hjemme - eller passe på at du har med deg følge som kan passe på deg. Eventuelt så kan du kjøpe deg teleskopbattong (battong? batong? baton? you figure it out...) eller en stun-gun, eller noe i den rettningen. Eller så kjøper du deg en... http://www.weaponmasters.com/index.html?ID=60ce1c263752e9b4c5bdfe519989406a&ITEM=HK-56052 ...ser ut som kan funke det og. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Originally posted by tekNetium Man må da for fanken få lov å beskytte seg selv, sine kjære og sine eiendeler mot verdens avskum, tjuvradder og annet pakk!? He, he, du har vel rett, men hva gjør du når raneren tenker det samme?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Jo, da kjøper du deg en Mossberg Defender 12Ga og GRU med hjelm, og så patruljerer du nabolaget i skumringen. Har flere venner med noen kontingenter bak seg som har den uvanen... Det veldig mange ikke tenker over er at vi lever i et sivilisert samfunn hvor det er lett for primitive folk å ta seg til rette, men at ofrene ofte får de samme problemene som folk i katastrofeområder. Senskader som PTSD er ikke noe å spøke med. Slike saker blir gjerne henlagt og avfeid med at det bare var noen hundre kroner, men skadene offeret får kan komme til å koste staten hundretusner eller millioner i trygd - for ikke å snakke om alle de som får livet endret av angst og utrygghet. Så egentlig burde Politiet tatt noen sånne luringer og gjellet dem offentlig, eller kanskje innføre sharia-lov for dem her i landet. Problemet er jo at da går vi hundrevis av år tilbake i utvikling... Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Har en hel haug av disse jeg. hehe Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Blir jeg mobba om jeg sier at dama mi beskytter meg? (ikke bilen dama mi) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Ranet på Lysaker? Bodde i det området der før, og det var bare en plass mann fant tyrkere der og det var på asylmotaket som ligger like ved togstasjonen. Ta dere en tur innom der, så finner dere sikkert dusten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg