Mikaelbs Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Jeg lurer på om det er noen her i forumet som har gjort, eller sett/hørt noen som har satt i en holden commodore/omega motor i en omega a? Det er snakk om cheverolet produserte V8'eren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 http://www.ls1gto.com/forums/showthread.php?t=24348&highlight=catera+gto Opelplattformen (din bil) har i korte trekk blitt forandret så mye (av holden) at det ikke er "bare å sette inn" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 Jeg lurer på om det er noen her i forumet som har gjort, eller sett/hørt noen som har satt i en holden commodore/omega motor i en omega a? Det er snakk om cheverolet produserte V8'eren. Jeg har sjekket dette. For dette var en periode mine planer. Men Opel vil ikke ha noe med det å gjøre. Det er KUN de som kan gi beskjed til bt at bilen tåler vekta av en alu ls1 som veier 226 kg med gearkasse mot omega3000 sin c30se sine 250 uten kasse. Men de vil ikke. :( Men jeg har brev fra lotus der jeg har fått bekreftet at lotus omega ikke har noen forsterkninger i karossen, så det vil si at orginalt 3000 kaross tåler 568nm moment. Så i teorien skal det ikke være noe problem, men bilen må i såffal Tüv godkjennes tror jeg Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg