Gå til innhold

Kvaliteten på bilstereodelen..

Ranger emnet

Rockford Seat

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest SieRRa-rollercam
Hvordan synes dere som vanlige private brukere at kvaliteten på denne delen av forumet har blitt etter de siste reglene som har dukket opp for forhandlere og importører ?

Får dere lettere svar på spørsmålene deres ? Er det deilig å slippe alt maset fra alle ? Eller ?

Bare greit å vite hvordan effekt av det som forhandlerene har gjort i det siste har påvirket forumet.

Vil hovedsakelig kun ha svar for private brukere og ikke forhandlere eller alle XXXXXX forhandlere som later som de er privatpersoner... :boxers

Kvaliteten på dette bilstereoforumet , etter min mening : så skal det vell godt gjøres å komme mye dårligere ut!!

Et hærskeforum der du må ha rette spørsmål,for å få fornuftige svar !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for min del så er det både og. Fordi det var plagsomt å se forhandlere som reklamerte for sine produkter selv om de produktene de reklamerte var dårligere produkter enn dem andre brukere anbefalte.

Men ville vært bedre hvis det var lov når noen lagde en tråd: Bilstereo til 20.000kr, og at forhandlere kunne komme med tilbud.

Men reklamere hvor man ikke spør om tilbud var veldig plagsomt.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det ikke vært for det systemet som var før, så hadde jeg ikke hatt det annlegget jeg har nå, og det er jeg super fornøyd med. Da hadde jeg nokk dratt på biladiospesialisten eller noe tilsvarende, og betalt mye mere for dårligere kvalitet. og nå blir det et overvåknings regime som kansje gjør at mange kommer til å slutte å bruke dette forumet som egentlig var er et glimrende forum før. :fucku: :rules: :rules: :fucku:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt litt"Sovjet-stuk" her nå ja...

Må si meg enig med dere .

Har ikke prøvd å selge noe her på forumet på flere måneder .

Når noen spør på PM har jeg ikke svart da det ikke er tillatt .

De har også stengt muligheten for oss til å ha signatur .

:rules: Keep up the god work ( NOT )

MVH

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør begrenses i tråder der folk spørr om tekniske ting og problemer.

Ellers så synes jeg Forumet var bedre før, den dagen alle forhandlere trekker seg ut av dette så er det mange som trekker seg fra dette Forumet.

Jeg er også en av de som har kjøpt utstyr av forhandlere som er på forumet. Det å reklamere for sine egne produkter i tråder der folk spørr om hva skal jeg kjøpe så må jo dette være greit.

La forhandlerene få lov til å fremheve sine produkter i tråder som f.eks Skal ha nytt utstyr hva bør jeg velge, skal ha meg en basser til 2000.- osv.

Det er sikkert flere som har noen kommentarer til dette.

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en del andre bilstereo fantaster har sluttet og skrive her av flere grunner, deriblandt de nye reglene som jeg mener ikke hører hjemme på et forum.

En annen ting er folks mangel på søking.

Når det gjelder overvåkningen av folks pm så mener jeg dette er latterlig, før var det en del dype og relativt gode diskusjoner her hvor blandt annet Mr.SQ var delaktig med mange gode svar.

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en del andre bilstereo fantaster har sluttet og skrive her av flere grunner, deriblandt de nye reglene som jeg mener ikke hører hjemme på et forum.

En annen ting er folks mangel på søking.

Når det gjelder overvåkningen av folks pm så mener jeg dette er latterlig, før var det en del dype og relativt gode diskusjoner her hvor blandt annet Mr.SQ var delaktig med mange gode svar.

Mvh Erik

Enig:)

Det at man henviser til nettside og ellers hjelper folk bør jo være tillatt .

Så lenge man er saklig og ikke rakker ned på andres produkter .

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig:)

Det at man henviser til nettside og ellers hjelper folk bør jo være tillatt .

Så lenge man er saklig og ikke rakker ned på andres produkter .

Mvh

stemmer det Audio-team.

Jeg mener at på et forum med en Bilstereo avd bør folk få reklamere for det de er fornøyd med.

Utdele erfaringer, tips og triks.

Jeg har nok gitt opp min del på denne avd av BF, mye grunnet rot, misnøye og andre gode grunner.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres veldig rosenrødt ut men desverre lever vi i realiteten. Hver gang det blir gitt ny tilitt til firmane så blir den brutt på nytt.

Det er ikke vi som får det til å bli sån men firmaene selv. Desverre er det noen få firmaer som ødelegger for alle. Når firmaene selv ikke lenger får lov å reklamere gratis så klart det blir ramaskrik. Det er klart å reklamere gratis er bra for forhandlerne. Her har vi bak Bilforumet bygget opp et forum av egen lomme og andre firmaer skal kunne bruke det gratis som et salgsverktøy uten å betale for det? Det rimer jo ikke?

Mange av firmaene er jo på forumet hele dagen for å se etter folk de kan dytte produktene sine på.

Det er veldig urettferdig at noen firmaer reklamerer gratis ulovlig mens noen andre må betale for det? Da kunne vi jo like gjerne sluppet alt løs.

Nå er ikke dette noe stort problem på andre deler av forumet men akuratt her på bilstereodelen. Nå er det sån at vi har reglene her fordi vi mener dette er det beste. Hvis dere ikke liker det kan dere jo selge produktene deres på et annet forum? Det er ganske ille at firmaer har blitt såpass avhengi å selge gratis via fourmet at de virker nærmest desperatete. Da er det på tide å se litt utover horisonten og kansje betale for markedsføring slik vanligvis man må gjøre! This aint no free ride.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår