salms Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 Jeg lurer bare på om det finnes en enkel og grei måte å modde på kromlister? Som for eksempel rundt en grill eller noe. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiazz Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 :) Gå på: - "image" - "Adjustmens" - "Channel Mixer..." Hak så av på "monocrome" Så kan du stille på hvor mørkt du vil ha det osv, håper du får det til :D NB! Du må ha en layer.... Siter Bilforumet.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Funker dette når det ikke er noe som allerede eksisterer på bildet, som jeg skal "tegne inn" som skal være en kromlist? For original-lista på bilen min er vekke(venter på ny), men kunne tenkt meg å sett den med lista med vinterfelgene liksom.. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Funker dette når det ikke er noe som allerede eksisterer på bildet, som jeg skal "tegne inn" som skal være en kromlist? For original-lista på bilen min er vekke(venter på ny), men kunne tenkt meg å sett den med lista med vinterfelgene liksom.. Tegn lista som et eget layer da, så følger du framgangsmåten til fyren over her. Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Dette funka jo faktisk :) Takker! Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiazz Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Bare hyggelig ;) Siter Bilforumet.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg