classic Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 Har nettop lakka ene skinka bak på Vectra'n etter hjulbueskifte. Etter et par mindre vellykkede forsøk, ble det greit til slutt. Matta så ned med våtpapir for å legge klarlakk. Men så får jeg plutselig vite at en ikke skal legge klarlakk på tett farge. 1. stemmer dette? 2. kan jeg polere opp lakken min igjen for å få en bedre finish? var jo egentlig blank og fin før jeg tulla det til med våtsliping. Er lite lysten på å legge et nytt lag med lakk Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Pleier ikke ha klarlakk på tett farge nei. Sannsynligvis kan du rubbe opp glansen igjen. Bruk maskin og 3m's perfect-it rubbing feks. Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 :D må flire innimellom.... Det er å har vært vanlig å ha klarlakk på serlig røde biler... Men det er jo da snakk om at en legger 1-2 strøk med rød2k /eller nå HS og så klarlakk oppå dette etter at den har luftet seg noen minutter så den ikke gjør fingeren rød.... Det å vente å så slipe å så legge klarlakk?? Nei det må være noen som har forklart deg som ikke helt jobber med lakking å ha fagkunnskap... Lakket du med sprøyte eller Box?? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 lakka med box. skal ta hele bilen neste vinter, så det er begrensa med krav til finish. Men vil jo prøve å få det så "fint" som mulig for det. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-magic Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 det går helt fint å legge klarlakk oppå tettfarge , det å polere opp igjen kan gå helt fint , men det kommer an på hvor grovt papir du har slipt med osv Siter 1970 mercedes 250 ce 1970 ford torino 429 1972 chevrolet el camino 1973 opel manta a 1900 sr 1982 mercedes 380 se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg