Gå til innhold

Ealoken : Prosjekt Volvo 740, Drift project

Ranger emnet

ealoken

Anbefalte innlegg

• Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

poenget er at man skal ha feste i driften, slik at man kan opprettholde hastigheten. en annen ting er også dekk slitasjen, ved null i camber vil jeg spise ytter kanter av dekkene.

bare kom med spm du B230ft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driftbattle rekker jeg aldri, nettopp fordi jeg ikke skal kjøre der.

tom ole har vistnok funnet motor til meg i japan, da er det 6 ukers frakt opp hit.

ting tar tid med meg vettu robert, ikke alle som tar fri fra jobben for og bygge bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skjer det noe da? å ribbe og skrape matter på en 740 er gjort på en kveld... Gjort noe mer?

ikke mobb stakkarn da. han gjør sikkert så godt han kan. la han hoplde på litt til så drar han kanskje en eiriksmil....

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

asfaltmattene er nesten ute, har knota en del med det jævla limet. men fikk et vidundermiddel, hehe.

utenom det så driver jeg med tektylen under, lurer på om jeg skal skrape alt, eller drite i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

asfaltmattene er nesten ute, har knota en del med det jævla limet. men fikk et vidundermiddel, hehe.

utenom det så driver jeg med tektylen under, lurer på om jeg skal skrape alt, eller drite i det...

tectylen under er en "fin" jobb vettu, good luck ;)

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, bare få bygget en svive, så jeg får vippet bilen, så går det nok bra :)

motoren kommer muligens om 7 uker. da kommer jeg nedover med skroget på henger. om ikke du har mulighet for og komme oppover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår