Gå til innhold

Ealoken : Prosjekt Volvo 740, Drift project

Ranger emnet


ealoken

Anbefalte innlegg

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, alt kan brukes ;)

 

men, driver og lurer på hvilken motor jeg skal ha i børsa, valget står mellom RB26DETT ( Skyline GTR motor )

og en Supra motor, Japanauto sier supra motor grunnet holdbarhet.

hva sier folket?

 

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, alt kan brukes ;)

 

men, driver og lurer på hvilken motor jeg skal ha i børsa, valget står mellom RB26DETT ( Skyline GTR motor )

og en Supra motor, Japanauto sier supra motor grunnet holdbarhet.

hva sier folket?

 

Erik

 

Hvor ble det det av planene med b23 blokka?

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

 

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør en volvo så "umulig" å drifte med da?

 

Sei det...

Er vell ein svart matt 242 som hevder seg ganske så greit borti statene og eit par volvoer som stikker av med pokaler i lander dei kjem frå!

Old Volvos never die, they just go faster.

1993 Volvo 940 Turbo

1979 Volvo 242 DL

1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør en volvo så "umulig" å drifte med da?

Tror det blir veldig bra jeg! Stå på! Nok av japse biler.

 

Blir ikke stivt nok. Dem funker å slædde med, men drifting er vrient. Hvertfall hvis man faktisk vil havne litt oppover resultatlistene. Man kan jo ta den heelt ut å custombestille Öhlins coilovere etter egne mål og sømsveise og ta det heelt ut men da har du jo såpass budsjett at man kunne kjøpt seg 2 supraer og en halv S15 uansett så...

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sugekopp : det er like dyrt og bygge RB26\RB25 som volvo.

time will show

 

Virtual, den står her den, havner muligens i bruksbilen...

Kaphelle i statene har coilovers ;)

foringer har pedersen.

motor har japanauto ;)

 

time will show

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke stivt nok. Dem funker å slædde med, men drifting er vrient. Hvertfall hvis man faktisk vil havne litt oppover resultatlistene. Man kan jo ta den heelt ut å custombestille Öhlins coilovere etter egne mål og sømsveise og ta det heelt ut men da har du jo såpass budsjett at man kunne kjøpt seg 2 supraer og en halv S15 uansett så...

 

Mye rart man kan bruke en Volvo til også vettø.

Er ikke så rart Volvo er brukt forferdelig mye i rally.

Tilgang på deler, priser, holdbarhet osv.

Volvo deler er jo også brukt mye på andre biler pga holdbarhet og styrke.

Når jeg er å kikker på rally er det nesten grommest å se de gamle volvoene komme bredt i forhold til f.eks imprezaene som har blit stille og går som regel bare rett fram.

Nå tenker jeg på underholdning i løypa og ikke tider!!

Watt link, four link osv er ting som kan gjøre bilen til Ealoken

stiv nok om det er det han vil.

Er ikke så mye hokus pokus for å få disse til å eventuellt sitte godt i bakken eller å få dem til å¨ikke bli så krengnings villige som de er originalt.

 

Ole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår