Gå til innhold

Ealoken : Prosjekt Volvo 740, Drift project

Ranger emnet

ealoken

Anbefalte innlegg

• Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uten og være frekk eller noe,så er det kanskje best å vente med prosjekt tråd til man ihvertfall har de viktigste tingene på plass,som en bil etc.

Ellers er det lett at det blir mye tanker og drømmer...

Og du har vært såpass mye på BF at du vet at folk automatisk ber om bilder,bilder og atter bilder :)

Når dette er sagt,så ønsker jeg deg lykke til med bilen.Syns det er bra at noen går andre veien,og ikke bare kopierer drifting fra Japan,men faktisk bruker biler vi har tilgang til i Norge.

Men,hvorfor bruke en RB motor? Bruk heller en frisert Volvo motor. Får gjort mye for 35 lapper på en sånn en. RB motorer er IKKE billige å overhale,det er volvo motorer i forhold.

Men som sagt,lykketil videre :)

Jeg har selv en prosjekt tråd her,ta deg gjerne en titt. Selv om det er en grevling ;)

Anders

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Millhouse

ang motor så koster det fort 2x og bygge en volvo motor kontra RB, samt at jeg ahr lyst til og gjøre noe ikke alle andre gjør.

ang bilder så har jeg ikke hatt mulighet til og legge over i fra cameraet pga pc-problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) thats the stuff ;) bare ikke popp de på som mange gjør sett de på ordentlig så det ikke ser så jalla ut.. ( å ja jeg vet det er "the drift" way men mye penere å ikke gjøre det.)

+ du vil sikkert bruke bilen til noe annet en drifting også...

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) thats the stuff ;) bare ikke popp de på som mange gjør sett de på ordentlig så det ikke ser så jalla ut.. ( å ja jeg vet det er "the drift" way men mye penere å ikke gjøre det.)

+ du vil sikkert bruke bilen til noe annet en drifting også...

forran er det bare og skru de gamle av og de nye på. bare lage hull i skjermen på de orginale stedene.

Bak må den poppes, men kan seff sparkle over og lage det fint :)

Momo : det er 3 mnd vente tid på et slikt kitt.

og kjøpte mine via Lundgren ( han svenske drifteren )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jasså pysa.. er det noe galt i popnagler nåa lissom?!?!?!?!?!?!?!!?:knock: :knock:

alt for mange drifte biler som ser driiiit fete ut på avstand også når du ser de litt nærmere er alt jalla mekk..

bare gjør det ordentlig å få en fetere bil ...

koster deg ikke så mye mere...

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da har det ramla noen deler inn til bruksvogna. overtar garasjen 1 juni så da kommer det mere bilder og action fra den hvite.

24052007001.jpg

21052007002.jpg

B23ET stempler

24052007002.jpg

M-råder :

24052007003.jpg

har også M46 kasse liggende med mellomaksel.

Ellers så har jeg fått meg campingvogn til og ha med på treff :)

så blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår