Hifonic Skrevet Februar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2007 Nå har jeg sett det også :D Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Februar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2007 hehe rått. lage en re xxx kake.... (sikler....) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2007 Najs bilder :) Får svinge i gang dama jeg da. Hu er jo konditor :D Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hehe, de bildene tok faen meg kaka.. Stilige greier, ass! Tony - hook meg opp med en slik kake, 'a? ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Najs bilder :) Får svinge i gang dama jeg da. Hu er jo konditor :D kanskje vi som skal være med på neste treff kan sammle inn litt penger til ett par kaker? :) Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Najs bilder :) Får svinge i gang dama jeg da. Hu er jo konditor :D bake bryllups kake?:magic: :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 bake bryllups kake?:magic: :) Nuvel... litt tidlig men ;) Kan jo spørre henne om a vil lage no til div treff utover da ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Najs bilder :) Får svinge i gang dama jeg da. Hu er jo konditor :D Jeg betaler! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Når folk snakker om treff, er det bare emma treffa de tenker på eller er det enda flere? Er litt nysjerrig, aldri vært på et slikt treff. :) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Når folk snakker om treff, er det bare emma treffa de tenker på eller er det enda flere? Er litt nysjerrig, aldri vært på et slikt treff. :) Du får vente å se... noe spennende som skjer i disse dager ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 okei, nå er jeg veldig nysjerrig her!!!! :D sorry for off topic. Men når jeg fyller 19 dette året så skal jeg ha V8'er kake. :P Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Nuvel... litt tidlig men ;) Kan jo spørre henne om a vil lage no til div treff utover da ;) Lager hun Focal-Audison kake kommer jeg også Typhon.Pål betaler.;) Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Du får vente å se... noe spennende som skjer i disse dager ;) ja grinchy Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Lager hun Focal-Audison kake kommer jeg også Typhon.Pål betaler.;) Per.... DET skjer nok ikke, Per. Men en fin kake fra Marie er jeg med på! Levering på Motorfestivalen den 21. April. Den som kommer først får smake... Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 noen som virklig liker hifonics gått? :P Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg