BoomBoxx Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Jeg betaler! Mvh Pål ROLIG NÅ, ellers tror de du forsøker å kjøpe hele landet med kake! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 hahahaha Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 noen som virklig liker hifonics gått? :P hifonics kake har jeg ikke smakt, men har litt Hifonics utstyr, er fornøyd med forsterkeren, MEN jeg kan ikke sammenligne den med noe annet. så om jeg er fornøyd har egentlig lite å si. Vist vi skal teste forsterkere en gang på ett treff, så vil jeg gjerne ta med min. hadde vert gøy å sett hvordan Hifonics var i forhold til andre. når er neste treff foresten? Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Mmm.. kake... :D Treff? Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 hva skjedde med bollene da pål? skifta beite? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Pål burde kjenne sin historie godt nok til å vite at det er alt annet enn populært å si "La dem spise kake" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Vi sitter her nå og tenker ut noen alternativer til kaken og med kraftig JET-LAG så er det ikke grenser for hva som kommer frem. Tony: Jeg går utifra at Marie er klar for kake-utfordringen? NB! Leveringsdatoen! Mvh Pål (Som kanskje bør få seg et eget forum snart) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Vi sitter her nå og tenker ut noen alternativer til kaken og med kraftig JET-LAG så er det ikke grenser for hva som kommer frem. Tony: Jeg går utifra at Marie er klar for kake-utfordringen? NB! Leveringsdatoen! Mvh Pål (Som kanskje bør få seg et eget forum snart) Skal til henne i kveld... skal drøfte det da :soldiersf Bare kom med noen ideer, så skal jeg prøve å få til noe ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 hifonics kake har jeg ikke smakt, men har litt Hifonics utstyr, er fornøyd med forsterkeren, MEN jeg kan ikke sammenligne den med noe annet. så om jeg er fornøyd har egentlig lite å si. Vist vi skal teste forsterkere en gang på ett treff, så vil jeg gjerne ta med min. hadde vert gøy å sett hvordan Hifonics var i forhold til andre. når er neste treff foresten? har hatt og skal igjen ha hifonics selv :p men, den kaka dær har jeg lyst til og smake på :p Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Konge! Jeg vil ha bilstereokake! Vi har ukentlig kakedag i klassen min, kanskje jeg skulle bakt og dekorert som en forsterker eller noe - er min tur neste uke. =) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 vi kan ta det som en åpning av den nye internett siden "Lydtrykk.no" så kan kaken være Feks en forsterker som det er skrevet med store bokstaver: Lydtrykk. så kan noen klippe ei snor:):P Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 vi kan ta det som en åpning av den nye internett siden "Lydtrykk.no" så kan kaken være Feks en forsterker som det er skrevet med store bokstaver: Lydtrykk. så kan noen klippe ei snor:):P MULIG det åpner i kveld ;) Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 MULIG det åpner i kveld ;) Som sagt, så gjort :pray Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Gratulerer med http://www.lydtrykk.no! Dette blir bra! Mvh Pål Som også har fått seg eget forum idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 MvhPål Som også har fått seg eget forum idag den dær var vel ikke helt politisk korrekt med tanke på seriøsiteten til det nye forumet eller;) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg