Gå til innhold

Lang nedetid

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Synes løsningen er fin som den er jeg.. Grunnen til at jeg registrerte meg var at det var et vettug forum hvor det er muligheter for å lære av andre, og gratis..

Selvsagt var det dumt at BF var nede ei stund, men HEY!

Vi overlevde jo!! :D Stå på folk! Dere gjør en knall jobb..

photojournalism. hello

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Finner ingen ny tråd på problemet mitt, som er at jeg ikke kommer inn på forumet så ofte lengre.. Var ute hver gang jeg prøvde siden torsdag, og frem til i dag... Og når jeg først kommer inn så kommer det opp "the server is to bust, pleas try later" hver gang jeg bytter side.. Er dette er problem for flere en meg? Hva gjøres med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ingen ny tråd på problemet mitt, som er at jeg ikke kommer inn på forumet så ofte lengre.. Var ute hver gang jeg prøvde siden torsdag, og frem til i dag... Og når jeg først kommer inn så kommer det opp "the server is to bust, pleas try later" hver gang jeg bytter side.. Er dette er problem for flere en meg? Hva gjøres med det?

samme problemer her

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjer meg også hele tida... utrolig irriterende, burde hvertfall gått ann å sende en mail til brukerne og si at serveren er nede grunnet bla bla bla eller no.

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

me3..

og en ting til, er det ikke meningen at man skal kunne se hvem som er innl.ogget? eller har alle gått i ghost mode?

Det er fjernet av oss, det krever en del kraft fra serverne å vise dette, vi har fjernet ymse forskjellige ting for å spare på kreftene slik at forumet kan være oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjer meg også hele tida... utrolig irriterende, burde hvertfall gått ann å sende en mail til brukerne og si at serveren er nede grunnet bla bla bla eller no.

Dette skjer med mange mange andre også.

serveren sparker ut folk når det blir for mye for den.

det er random hvem dette går utover.

det jobbes med å få BF over på bedre servere.

dette er tiltak som er til ofr at forumet skal være oppe i det heletatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkon og Marius for president! :D

Det at folk klager på at de får "The server is too busy, please try again later" beskjeden, og spør hvorfor, 5-6 poster etter at det allerede er besvart, tyder jo på det som ble sagt før her en gang at folk ikke leser det som blir skrevet.

Stå på Marius, Håkon, Azzido og dere andre, dere gjør en knalljobb alle sammen! :thanks

-

Devil

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah!

Stå på!

Jeg klager ikke over den tapte tiden, jeg ser bare tilbake på den tiden jeg har hatt.

Servercrash: a $12 bottle of wine.

Whine: another $12 bottle of wine.

Having a great time with others most of my online time: Priceless!

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott det, blir bra med ett raskere og stabilt blforumet.net...

At det er random er godt mulig, men siste ukene har det skjedd med meg hver gang jeg prøver og være på forumet uten unntak..

Kan jeg spørre hvorfor det ikke var slik for 2 mnd siden? Hadde dere bedre server før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott det, blir bra med ett raskere og stabilt blforumet.net...

At det er random er godt mulig, men siste ukene har det skjedd med meg hver gang jeg prøver og være på forumet uten unntak..

Kan jeg spørre hvorfor det ikke var slik for 2 mnd siden? Hadde dere bedre server før?

Fordi vi har satt ned grensa for når man får Server to busy slik at man siden ikke faller ned hele tiden. Og trafikken øker noe sinnsykt hele tiden. Mye mer trafikk nmå en for 2 mnd siden :)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi har satt ned grensa for når man får Server to busy slik at man siden ikke faller ned hele tiden. Og trafikken øker noe sinnsykt hele tiden. Mye mer trafikk nmå en for 2 mnd siden :)

å folk klager hele tiden :hammer jeg fatter ikke at folket her inne, ikke har fått d inn i hue ennå, at d er problemer med serveren nå, er d så forbanna vanskelig å forstå folkens? :wonder:

Admistratorer, STÅ PÅ:D ingen BF uten dere:)

11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil
07 bmw 525D M-Sport           bruksbil 

96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt.
Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8
Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår