Gå til innhold

Lang nedetid

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er søke funksjoen også nede nå? Jeg har nå prøvd og poste i hele kveld, men alt blir bare hvitt etter jeg trykker på sen svar. Har bare fått posta noen få svar, etter og ha prøvd i hele kveld. Måtte prøve fem ganger før jeg fikk posta denna...

Si ifra om dette fortsetter de nærmeste dagene:)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har vert for at jeg ikke kommer inn på BF jeg å men kan bare oppdatere siden så går det greit visst ikke så får jeg jo bare se på noe annet på internett da, men jeg synes det er iriterende jeg å når jeg ikke kommer inn på BF, etter jeg kjøpte meg bil så har jeg sittet på BF ca hver dag og en stor takk som holder forumet i gang. men en gang i forige uke jeg skulle på bilforumet så kom det opp en side der det sto att siden var under oppdateringer og det var en ny "look" på gang, stemmer det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men en gang i forige uke jeg skulle på bilforumet så kom det opp en side der det sto att siden var under oppdateringer og det var en ny "look" på gang, stemmer det??

Ja, det stemmer. Men når kommer det egentlig opp? Er lei av å høre om det hele tiden nå :fatality:

§Raanecrewet§

§CrazyATV§

Derbi DFW 49ccm (ATV)

Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le litt når jeg leste i begynnelsen av denne tråden at Vg og Dagbladet aldri er nede, er LITT forskjell på økonomien og utstyret på Vg og her.

Men merket godt at jeg kjeder meg ekstra mye når ikke BF fungerer, og er litt irriterende at når man skal skrive et innlegg så kommer det opp "Server is to busy", men hver gang jeg skriver et innlegg så marker jeg teksten og trykker CTRL-C så jeg har det i tilfelle.

Men syns at hvis di som eier dette forumet ikke har råd til å kjøpe serverutstyr som takler forumet, så burde vi brukere hjelpe litt. Det er jo et gratis forum, men kunne godt betalt litt for å bruke det jeg, og det tror jeg ganske mange er enig i, plus at det vil øke seriøsiteten på forumet en smule.

Dette kan jo gjøres på flere måter:

1. Alle må betale f.eks 100 kroner året via sms eller bankkonto

2. et viss sum pr mnd? 20kr eller noe? Via sms eller noe

3. Ren og skjær donasjon, eierene reklamerer på forumet at di som vil kan donere litt penger til en konto.

Klart at dere som driver forumet blir ikke rike, men det kan hjelpe på å få skikkeli server, iallefall en start?

Det er iallefall min mening=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår