hansi_199 Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 hei jeg kjøpte meg en phoenix gold 4 kanaler og lurer på om det er veldig bra? den heter phoenix gold mq430 og er en del år gammel er i samme serien som phoenix gold ms vis ikke jeg tar feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 phoenix gold er jo klassiker da! :D Men en liten fugl visa noe sånnt som "Hifonics XX Colossus" og noe annet i øret mitt.. blei ikke det noe av eller? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi_199 Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 hehe kjøpte bare denne for og kjøpe da!! det jeg holder på og montere inn i bilen er 1stk gas 900 competition. og en tru t4.100!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg