tyggern Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hei er det noen som hvet om noen som driver med felg ombygging? skulle ha flyttet senteret på en stål felg. hvet det er noen som har gjort det sel også. saken er at jeg skal ha en 7,5x16 stål felg fra volvo s80 på en volvo 142 og da blir innpresset helt feil. Men da kan hele senteret i felgen flyttes inn i ringen, får da DYP kant og riktig innpress. noen soomm kan hjelpe meg med firma eller arbeid. eller en forklaring på hvordan det kan gjøres og få det helt rett.. Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 sunaas hjulservice i oslo gjør det (hvis det ikke er for langt unna) ligger ved bjerkebanen ved siden av statoil Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 ja, jeg vet om det... send meg en pm så kan jeg sette deg i kontakt med en! LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg