Gå til innhold

Vurdere og kjøpe denne. er den verd pengene???

Ranger emnet

Torbergsen

Anbefalte innlegg

Vurdere og kjøpe denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1362992

lurer på om den er verd pengene, eller om jeg ska finne meg en anna. noen som har litt peiling som kan svare meg?

Volvo 745 TD 86mod bruksbil

Bmw e28 518I 85mod bruksbil

Volvo 145 73mod prosjekt

volvo 142 73mod prosjekt

Blazer K5 78mod hevet 4" og 35"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så jo ikke så fælt ut det da :P tror den er vert pengene. får mye morro ut av den da =) men er jo en liten bakdel at den ikke er godkjent med turbo, men der er jo ikke noe stress da. har du vert og sett på den eller?

kjør med vett, ligg bredt!

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke verdt å sett på den enno, men e brorn te en i klasssen min som har den. han som kjøpt den sørlig auto 240ien. har snakka litt me han, den e nettopp eu godkjent, ikke nåkka rust, går veldig godt, e underspyling på motorn, va fra en 95 modell.

Volvo 745 TD 86mod bruksbil

Bmw e28 518I 85mod bruksbil

Volvo 145 73mod prosjekt

volvo 142 73mod prosjekt

Blazer K5 78mod hevet 4" og 35"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, den var på acr i fjor.

Motoren kan være verdt en 15k +- noen tusen, avhengig av stand, km, etc.

Bilens verdi, ja, hehe.. Siden den ikke er godkjent, etc. så går det på hvor mye rust, hvilket understell, interiør, bulker? dårlig lakk? etc..

ft motor skal i teorien ikke være vanskelig å godkjenne, men det komme ralltid noen utgifter etter du har vært på biltilsynet, de finner et eller annet du må utbedre uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, er det bare her purken ikke plager vettet av folk som kjører Volvo med annen motor enn originalt? Kan ikke se hvorfor dere skal godkjenne med turbo? Det er da i prinsippet en helt lik motor som ble levert originalt på 240.

Og 250 hk med 337 dysene går med prog. regulator, men de får nok å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider