Gå til innhold

Vurdere og kjøpe denne. er den verd pengene???

Ranger emnet

Torbergsen

Anbefalte innlegg

Så om jeg bruker en formue på deler i bilen min, så skal jeg sitte å regne sammen alt for å få rette beløpet? Må vel kanskje regne med bensinutgifter også. En Godt trimmet turbomotor kan man få i sverige til latterlig billig pris.

motoren kan være verdt 15k alene +- noen tusen, så har du andre deler+++.

ser jo folk betaler over 20k for en sugemotor 240, så 25k trenger ikke være dårlig deal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så om jeg bruker en formue på deler i bilen min, så skal jeg sitte å regne sammen alt for å få rette beløpet? Må vel kanskje regne med bensinutgifter også. En Godt trimmet turbomotor kan man få i sverige til latterlig billig pris.

Sikker på detta, disse jævla svenskene begynner å skjønne at nordmenn er villig til å betale godt for disse motorene. Høggere tar jo gjerne 6-8000 bare for blokka\topp, så skal de ha extra for cooler, boxene, rør, ledningsnett osv.

Prisene går oppover i sverige nå, jeg kjøpte FT`en min for 7000SEK (6200NOK) i fjor sommer, synes det var helt greit for en komplett en. Han duden jeg kjøpte den av gikk jo nesten i bakken da jeg fortalte at detta gikk for 15000 i norge. "Âr det värd så mycke i norge"

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg godkjente en 240 forrige sommer for turbomotor,"sportsratt" & "sportsunderstell"

Mener å huske at det kostet 1100kr og en vanvittig ventetid...var en grei nok fyr som tok kontrollen.

Husk å bruk orginale senkefjærer,ta med TÜV papirene til fjærene,ta med din del som viser hvordan hjulvinklene er justert.

Hvis fjæra forlater skåla når han heiser bilen opp blir den ikke godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror alle at Sverige er Volvohimmel med gratise deler? Det stemmer jo ikke, Svenskene tar seg betalt de også, og prisene er ikke så enormt mye lavere der...

Svenskene har tatt generelt mindre betalt for deler enn det har vært gjort i Norge. Nå har det seg slik at 240, spesielt å bygge turbo, er blitt svært populært, og det har ryktes i sverige at motorene er MYE mer verdt her enn der, derfor har prisene økt. Har en kjenning fra Stjørdal/verdal som har kjøpt komplett motor med alt unntatt tank mener jeg det var, til 5500...

Samme motoren uten svinghjul betalte jeg 13000 for i Norge...

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer:)

*det at han har bilde av bilen sin i full sladd ser jeg ingen bekymringer over.. jeg har heller ingen problemer om å innrømmaat jeg _ofte_ kjører bilen det det går, og kansje litt til, og hadde det ikke vært for at jeg ofte har litt flaks(heh kan aldri tenke meg at jeg begynner å få styr på øsa! hoho) kunne det ofte gått galt.. men alikevel tar jeg vare på bilen. vet om flere ande som kjører som prester, men alikvel "forfaller" bilene mer, selv om de kjører "perkfekt"

lykke til hvertfall, d kommer nok til å få det mye morro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider