Gå til innhold

Alpine Cda-7998R + PXA-H700?

Ranger emnet

soundboy

Anbefalte innlegg

Heisan!

er det noen her som har erfaring med dette systemet og kan si noe om det?

fått skikkelig tilbud på et slik system..

noe tips og råd.. ?

f.eks hvordan den er i forhold til Pioneer P9 + boxen..

Hørt at Alpine har fikk den BESTE testen i svensk bilstereo bladet:bilstereotidningen som nå heter Stereo.

SÅ bra fikk ikke P9 når den kom i samme bladet..

takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye må du ut med på dette systemet? Jeg har bare spilleren, og er meget fornøyd med den. Delefilteret som er innebygget funker fint for meg ennå. Men skal muligens utvide senere. Får se.

I alle fall en topp spiller. Koster 14000 veiledende. Det er for bare HUen.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Såpass , så du er fornøyd med den ja..:)

Jeg får dette systemet for 18000 svenske (=16000kr) for spilleren og dsp`n... :)

Men noe usikker pga jeg har funnet ut at den er 2 og 3-way filter på den og da er jeg usikker om jeg mulig da klarer det like fint med Sony Xes spilleren jeg kan få kjøpt..

Men har da hørt at Alpine spilleren har mye grunnbrus, fungere ikke helt + at det er noe "problem" med den. Og at man ikkke kan få tak i dsp Pxa-H700.. siden noen andre har prøvd å få tak i den..

Men tror jeg skal kunne få den, ellers hadde han ikke gitt meg et tilbud på dette..

Samme hva jeg spør om div. andre spillere/dsp på et annen forum , så er alt annet bare piss - bortsett fra Pioneer P9...

Så jeg skjønner ikke helt.. og da er det litt vanskjelig å kunne høre erfaring fra andre om div...

Hvordan syns du spilleren ellers fungere da Mr.Stream? Det er jævlig mye utstyr på spilleren.. SÅ mye har jeg aldri sett før på en vanlig cd spiller.. :)

Men liker utseende på F1 spilleren bedre enn på 7998R... Men så koster F1 system flesk....!! ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider