1984GTD Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Jeg har motorkode 068 103 373 E Hvilken type motor er dette og fra hvilken dato? Det er ikke originalmotoren i bilen, har nettopp kjøpt den, og vil meget gjerne vite fra hvilket år den er fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Jeg har motorkode 068 103 373 E Hvilken type motor er dette og fra hvilken dato? Det er ikke originalmotoren i bilen, har nettopp kjøpt den, og vil meget gjerne vite fra hvilket år den er fra. Motorkoden er 2/3 siffret.... det der er ett delenr Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1984GTD Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Motorkoden er 2/3 siffret.... det der er ett delenr ok. skal prøve å finne fram. Kan vel ikke være WWO ? stod det også på blokka ved siden av delenr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 ok. skal prøve å finne fram. Kan vel ikke være WWO ? stod det også på blokka ved siden av delenr Nope... men er det en vanlig TD så er det JR som er motorkoden med mindre det er en nyere "miljøturbodiesel" Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1984GTD Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Nope... men er det en vanlig TD så er det JR som er motorkoden med mindre det er en nyere "miljøturbodiesel" Hvor finner jeg egentlig koden? Motor-rommet er reint nokk til å kunne se det, men finner ikke tallene. Det bør være på en logisk plass! Mener det er en eldre TD som er satt inn, og sikkert en JR, men kjekt å fått bekreftet dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Veit ikke helt hvor motor koden kan stå men er noen forskjeller. Dieselpumpene er vist også litt forskjellige. Spare diesel har 60hk (kkk k14 turbo hvis jeg husker rett?) JR har 70hk og kkk k24 turbo SB har 80 hk og Intercooler Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Hvor finner jeg egentlig koden? Motor-rommet er reint nokk til å kunne se det, men finner ikke tallene. Det bør være på en logisk plass! Mener det er en eldre TD som er satt inn, og sikkert en JR, men kjekt å fått bekreftet dette. Koden pleier å stå ca midt på blokka helt oppi mot toppen, bruk en stålbørste e.l får å få fram koden. Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg