Mr.NSX Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Er vel på tide å få opprettet en egen Legend-tråd under "Honda" vel? Nå som jeg har anskaffet meg en - nettopp - LEGEND! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 modell da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 modell da? KA8 heter modellen. 1991 Legend 3.2 Coupe. Nyyydelig bil! Har ALT som kunne skaffes av utstyr på tidlig 90-tall... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Veldig pene biler det ja! Få se noen bilder da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Fikk på 18-tommerene idag :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legend Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Helt enig i Legend-tråd der vi kan samle gode lenker og annen interessant info. :hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Hvor henter dere deler fra? Leter etter endel understellsdeler til en 2.7 V6 '88 177hk... linker er fint.. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterMaD Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Hei Hei!! Ha et problem med min honda legend acura (2,7 v6) 89. Når e vrir om tenninga så sjer d ingenting.... startmotoren slår ikke inn... en tilfeldig gang har den startet... hva er galt? relle som ikke fungerer? hvor er d? hjelp!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Hvor henter dere deler fra? Leter etter endel understellsdeler til en 2.7 V6 '88 177hk... linker er fint.. :) I usa så har mange av de store Honda/Acura forhandlerene hele delekatalogen sin på internett. Nå husker jeg ikke noen av adressene i farta, men om du søker på forumet på http://www.club-honda.org så finner du garantert en Acura dele katalog, der du kan bestille deler til legend. Hei Hei!! Ha et problem med min honda legend acura (2,7 v6) 89. Når e vrir om tenninga så sjer d ingenting.... startmotoren slår ikke inn... en tilfeldig gang har den startet... hva er galt? relle som ikke fungerer? hvor er d? hjelp!! Dette er et helt vanlig problem på mange biler. Enten kommer det ikke styrestrøm ned til innslagsreleet på startmotoren, eller så er innslagsreleet ødelagt. Bare å måle om det kommer styrestrøm ned til innslagsreleet. Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 http://www.acuraoemparts.com/delray/jsp/home.jsp side for Acura biler Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterMaD Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Jeg har et problem når det gjelder bremsecaliptere til Honda legend acura 89 2.7 v6. Jeg trenger nye bremse caliptere bak! det det høres jo greit ut men jeg har snakket med Bavaria i molde (honda forhandler) de sier at det ikke er mulig å skaffe caliptere til min model. så spurte jeg om dem kan ordne mine gamle bremsecaliptere men det drev ikke honda med. hva skal jeg gjøre hvem kan jeg kontakte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Er normalt sett ikke noe problem og fikse dårlige kaliper uten noen nye deler eller slikt. Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterMaD Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Forslag? Honda vil jo ikke hjelpe meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet Mars 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2011 (endret) Hei folkens! Jeg er 16 år og snart 17.. da skal jeg snart til med å kjøpe bil! Jeg har kikket en del på Honda Legend 91 mod. 3,2l! Dette er en heftig bil.. men jeg lurer på hva som går galt med disse bilene.. hva som er typiske problemer? Og er 291k km langt for denne bilen? Takker for svar! :) Endret Mars 13, 2011 av EsHernes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slemmen Skrevet Mars 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2012 Har du fortsatt problemet med startinga? har en mulig fiks. Forrige eieren lagde det på min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg