Gå til innhold

"Solgt" Golf 1997

Ranger emnet

HelgeS

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Da har jeg fått satt inn el.vinduer i bilen. Herlig å slippe å sveive! Montering og demontering gikk stort sett som en lek, men klarte å brekke av en bolt fra visker-opphenget da dette skulle av. Kjøpte nytt oppheng men fant ut i dag at jeg ikke gidder å stå å potle med disse slitne greiene lenger. Så lurer på hvor jeg kan få kjøpt monovisker til en bllig penge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte dioder fra http://www.dioder.no , så var det bare å skru ut speedoen og bytte om pærer. Var veldig enkelt

Er det pærer til klokken og det? har skifta ut de til speedometre og turtellern men har fortsatt grønt i klokken og triptellern :P

__Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT!

__Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP!

__Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT!

__Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder av bilen slik den ser ut i dag. For dere som lurer, skiltet skal pA plass, har bare ikke orket A skru hull i den nye fangeren ennA.

Golfen er nA plassert i en varm garasje slik at jeg kan nyte varmen i Phuket i noen uker:thumb

Trenger jo heller ikke å skru fast Skiltet! bruk heller bårrelås - bruker det på min, bare bytte et par ganger i året bare.:) holder bra

- 1995 VW "Cult Golf" :)

x 1986 VW Golf 2 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Er i militæret for tiden så skjer veldig lite her, men har siden sist fått satt på simons effektanlegg, crystal sideblinkers og har fått lakket vr6 leppa.

Har også fått fire fine esker fra Tyskalnd, men Toyoene kommer ikke før etter denne permen, så får ikke satt de på før etter dimm i juli. da kommer også bilder og andre updates

DSC_0234.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått satt inn el.vinduer i bilen. Herlig å slippe å sveive! Montering og demontering gikk stort sett som en lek, men klarte å brekke av en bolt fra visker-opphenget da dette skulle av. Kjøpte nytt oppheng men fant ut i dag at jeg ikke gidder å stå å potle med disse slitne greiene lenger. Så lurer på hvor jeg kan få kjøpt monovisker til en bllig penge?

Fått tak i visker eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider