CrazyLoff Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Jepps. Mens jeg vridde på rattet osv. Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzxfelix Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 til meg hadde rattet skrapet lenge, også prøvde jeg å få bort lyden... så jeg dytta å flytta litt på den gummiledningen. Senere viste det seg at den var ødelagt.. derfor skrapa den. airbaglampa begynte å lyse fordi den ble ødlagt.. så ble sleperingen skifta og skrapelyden ble borte, men nå har den kommet tilbake. så tror ikke det er meningen å smøre den opp. Tror heller den bør bli sjekket. det skal jeg gjøre så snart som mulig.. slitsom lyd vett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg