Gå til innhold

Skal kjøpe Golf II, noen tips ?

Ranger emnet

thanatos

Anbefalte innlegg

Originally posted by SpeedWell

Skal ikke gå ann heller det, står jo biltype i vognkortet og det har forsikringsselskapet tilgang til.

Selvsagt... Den var litt blaut den der.....:) Hvis jeg kjøper meg en 911Turbo så skal jeg si at det er en Lada Samara 1300S, det er iaffall helt sikkert... Hvis ikke det er dyrere enn Fiesta 1,1... Sjekker først......:D

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer på hvordan han derre har fått ut 170hk, 0-100 på 7sek med Kent trimkammer, gr.rør og eff.anlegg

Må være å ta i ass..

VW Bora 1.8t 2001 mod

til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo

x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil)

x golf gl 1,8 1988 jema

x Ford Sierra 2.0 is vraka

x Fiat Uno Fire 1,0

x Nissan Cherry 1,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen, Folkens ! For å rette litt på inntrynnet, så har jeg rundt 20 000 nå, og regner med å ha 25 når feb kommer.. Jeg betaler alt selv, så vet ikke om det strekker til eller ikke, jobber jo selv men må betale tlf regning, og legger av 1k hver måned til ferie neste år, og har litt vanskelig for å få det til å strekke til :) Men, det går nok med litt jobbing.. Uansett, så tenker jeg mye på dette med GTI/ikke-GTI/8v.

slik jeg forstår det så har en 8v 112 hl, mens en vanlig 1.8l har 90 og en 16v har 139 ? tror kanskje jeg kan klare meg med 90, hvis det er sånn det blir. Er det noen som har noen bilder som kan vise forskjellen interiørmessig fra 8x / 90-91 modellene ?

og dere får unnskylde de teite spm, men når folk sier "90fangere", betyr det fangerne som bare var pp 90 modellen, eller utover på 90tallet også.. (frem til golf3,da..) altså på en 91 modell..

takk for hjelpen, folkens!

en ting til, grunnen til at jeg tenker på golf, er fordi i min prisklasse (25k) så må jeg tilbake til det glade 80tall, og da var resten av bilene jævli stygge.. imho)

Lenke til kommentar
Del på andre sider