Svends3n Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hei! Jeg har kjøpt meg en JL Audio 12w3v2 sub med 2x2ohm spoler:) Er dette en bra sub? Hvor stor og hvilken type kasse vil dere anbefale til denne? og hvor stor forsterker? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hei!Jeg har kjøpt meg en JL Audio 12w3v2 sub med 2x2ohm spoler:) Er dette en bra sub? Hvor stor og hvilken type kasse vil dere anbefale til denne? og hvor stor forsterker? Hvorfor spør folk om det etter at de har kjøpt egentlig...? Men joda, kongesub! 35 liter lukket spiller den meget bra i, men kommer an på musikksmak, bil osv. 500/1 er perfect match, men 250/1 duger nok greit og :) Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hehe:) må jo spørre før jeg vet om jeg gidder å montere:D Kjøpte den ganske billig så:) Hvordan er det med denne subben og porta kasse da? blir det bare krøll? Liker lyden og trykket av porta kasser:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hehe:) må jo spørre før jeg vet om jeg gidder å montere:DKjøpte den ganske billig så:) Hvordan er det med denne subben og porta kasse da? blir det bare krøll? Liker lyden og trykket av porta kasser:) Spørs om dette egentlig er rette subben for deg da, men den funker nok i portet og... Hvis du liker sånn dunk-dunk bass er det jo bare å bygge 40-50 liter tunet til 40 Hz f.eks. I en passe lukket kasse spiller dette elementet deilig dypt og høyt nok for de fleste. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Da får jeg prøve å bygge lukka kasse da:) Er det noe spes jeg bør tenke på når jeg skal bygge lukka kasse kontra porta? avstivninger osv... Jeg har en forsterker på 300w rms 600w max.. er denne stor nok? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 hva slags forsterker da? men den funker helt sikkert! :) bare pass på å koble subben riktig så du får mest mulig ut av den på forsterkeren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 hehe:) Darwani eller no sånt.. står den er på 300w rms og 600w max:) den har 50A sikring:) Skal kjøre den i 4ohm.. effekten på forsterkeren er oppgitt i 4ohm, og den skal helst brukes i 4 ohm:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 I lukket kasse spiller ihvertfall elementet helt supert. Har samme element stående i bua :), men inntil nylig ga det meg mang en god opplevelse i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Høres bra ut:) Jeg skal snart begynne på kassa:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg