joakim@hortensgutta Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Skal trekke kabler i min audi a3 i helgen. Men tok en kjikk på bilen i dag, og finner ingen steder å trekke strøm gjennom torpedoveggen. Det gjelder en 1997 mod audi a3. Noen som vet hvor jeg kan få trekt denne kablen? Og hvis noen har trekt kabler i en slik bil før, hvordan er det å få trekt kabler ti bagasjerommet uten at man ser de? Da tenker jeg både kabler fra spilleren og fra batteriet. Hadde vært fint med innspill da jeg aldri har trekt kabler i bil før:S Mvh Joakim Gjerde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Ta deg en tur hit kan jeg hjelpe til om du vil :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hadde jo vært en mulighet det. Men tror nok ikke du bil bruke tid til å trekke kabler til anlegget i bilen min. Tror ikke engang jeg tørr å si hvilket merke jeg har kjøpt i basser, men men.. Lyd er ikke det viktigste for min del. Du klarer ikke forkaler hvor jeg kan trekke, og hvor kablene kan legges? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hadde jeg vært deg, da ville jeg GJERNE innvitert Typhon bort en tur, eller du tatt turen til han, da blir det godsaker skal du se ;) Hva du har kjøpt betyr ingenting, saken er her at han er hyggelig å hjelpe, noe som faktisk kan hjelpe stort :D -Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 når vi mekka a3 anlegg borra vi hull vi :) funka kjempe bra.. så la vi ledningene nedi kanalene :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Er vel ikke akkurat det lureste å borre hull? Vil jo da bli brudd/svakhet i galvaniseringen. Må se om jeg finner en annen løsning enn det, må jo være et eller annet sted man kan trekke kabler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aFFekak Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Gjør som meg da? legg kablene under bilen? veldig smart, og veldig enkelt! Om du ikke har hull å stikke kabelen opp i, til bagasjerommet, er det bare og borre, og fylle hullet med silikon.. eller enda bedre, få tak i en pakking som passer.. med tilhørende plugg om mulig, så du kan plugge igjen hullet om du en gang skulle finne på å ta ut kabelen. (Kan bli litt vått i bagasjerommet om det er et hull der) :p Det er viktig at ikke hullet er for stort i forhold til kabelen da, slik at det kommer vann inn gjennom hullet.. derfor du skal ha pakkning vettu;) Siter RE Audio XXX | Hifonics XX Colossus II | Hertz HSK 130 | Alpine CDA-9855R | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kendo Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Er vel ikke akkurat det lureste å borre hull?Vil jo da bli brudd/svakhet i galvaniseringen. Må se om jeg finner en annen løsning enn det, må jo være et eller annet sted man kan trekke kabler... Beste å beste... er det galven du er red for kan du jo bare legge på litt lakk?? og etter det fikse en gummiplugg som passer Ø på hullet og Ø på din kabel... saken er biff:magic: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Ikke bruk våtroms silikon når du skal tette. Denne inneholder noen syrer som fremskynder rusteprosessen. Legger heller på litt syregrunning/zinkgrunning med et strøk lakk over. Blir gullende bra! tett så med noe annet, som sikaflex e.l. Husker ikke helt hvor dette blir trekt i bilen din i forbifarta. Hmm... husker når jeg ser det uansett :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg