ALJ_GSi Skrevet November 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Kanskje ikke helt rette stedet å poste spm'et, men eneste jeg vet om er Veng. De lager karosseri deler. Hørtes litt rart ut at de ikke kan skaffe delen og at du må vente så lenge. Da må dem jo i såfall kondemnere den. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2010 Da er Astraen på vei sørover og håper den får det bra der. Inni bilen er det nå 4stk 18", 4stk 16" og ett 15" reservehjul. Hvem trenger stor bil? :) Også vil jeg avslutte denne tråden med å si takk til alle som har hjulpet meg, takk for alt morro den har fått være med på og takk til alle som har kommet med skryt og ros her inne. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg