Skrotnisse Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 hva med og senke litt?? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 kommer det også, men ikke før neste sessong Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 GREAT SUCCESS!!! :D Ble bra i motorrommet! Appropos dugg er det et "Astra problem", har dugg i Xenon-lyktene mine også, og de er orig Opel. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 GREAT SUCCESS!!! :D Ble bra i motorrommet! Appropos dugg er det et "Astra problem", har dugg i Xenon-lyktene mine også, og de er orig Opel. Takker:) de orginale mine dugget som bare det de også, men fikk ett tips om å dra på en stripe med silikon langs skjøten til glasset. Får se om det funker. men sliter litt med ene xenon pæra. den tenner ikke alltid. Hjelper det med en effektmotstand? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Har kjøpt blank silikon og skal teste å tette dem ordentlig neste gang jeg gidder å løsne på frontfangeren. Samme sak her, iblant tenner ikke høyre Xenon-lampe. Enten må jeg legge opp et rele og strøm direkte fra batteriet, evt er pæra dårlig. Skal prøve å bytte om høyre og venstre og se om det er et problem på høyresiden eller om det er pæra som er problemet. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Har kjøpt blank silikon og skal teste å tette dem ordentlig neste gang jeg gidder å løsne på frontfangeren. Samme sak her, iblant tenner ikke høyre Xenon-lampe. Enten må jeg legge opp et rele og strøm direkte fra batteriet, evt er pæra dårlig. Skal prøve å bytte om høyre og venstre og se om det er et problem på høyresiden eller om det er pæra som er problemet. Det hørtes ikke ut som noen dum ide. I dag morres tente den og når jeg vridde på lysbryteren så jeg skulle få litt lys i speedoen kutta den ut igjen.. Den dimma bare ut også kom melding på komputeren. Tenkte jeg skulle teste effektmotstand og se om det hjelper. Hold meg gjerne oppdatert på om det blir noe bedre :) Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 NIce Ride Andreas Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Dæven er du innom opel delen altså?? ;) takker for den Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Rett merke og ikke minst en meget pen bil, ALJ_GSi. Hva er planene videre ? front- og bakfanger ? :):roll: Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 takk for den. planene er mange. i første omgang å få lakket litt deler inni og øyelokk. Neste blir stereo og etter det blir det senk og styling. Så forhåpenlig vis ser den anneledes ut til våren Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Du gjør masse små detaljer med bilen hele tiden å det utgjør en veldig posetiv effekt hos meg, Eksos, midt i blinken, Og alt det andre små pirket! Gleder meg til og se den ferdig! :) Får kaste opp litt nye bilder av bilen da. Be camilla ta noen ;) bedre fotograf skal du lete lenge etter, kunst vil jeg kalle det hun får til! Sæther Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 takker for den sæter. Hvis du ser på forrige side så ligger det 3 bilder tatt av Camilla og de er printet ut i stort å puttet i ramme i går. Har forresten fikset xenon problemet. Kjøpte ett sett med releer hos dioder.no og det funker topp. Eneste er at infodisplayet klager på at frontlyset ikke virker, men det fikses med en effektmotstand senere Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Får oppdatere med litt bilder av den siste tidens arbeid her også. Fikk tak i en sølv midtkonsoll som jeg tenkte jeg skulle fikse litt på: og det gjør man med litt filler: og litt rød lakk: og slik ble resultatet: Fikk lyst på noen nye skiver og klosser også for de orginale støver så jævlig, så da ble det Black Diamond med Ferodo klosser forran og bak: En Steinmetz nedre grill ble kjøpt inn fra Tyskland: Denne ble montert idag: Etter litt kapping ser det slik ut: Og slik står den nå til tørking: Kjøpte også en Irmscher grill for å matche Steinmetz grillen: Mer bilder kommer i morra når fangeren er tilbake på plass. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Nice..Digger fargen der,har samma farge på min Astra G.Du for si fra hvis du lurer på noe,kan endel om Opel,har hatt endel av de,og har en Astra som jeg skrur på når jeg for tid.Nå er ikke min orginal lenger da,satt vekk nå,pga jobber med min Skoda :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Takker for den. Skal si ifra jeg. Er stadig noe som dukker opp man ikke skjønner noe av. Får feks ikke vinduene mine til å heise seg opp på ett trykk, bare ned. Er flere mekanikkere som har sett på det og som ikke skjønner en dritt. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg