ALJ_GSi Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Da har jeg fått satt inn litt dioder. Måtte jo prøve med hvit diode i nøkklen også, så den matcher lyset i bilen: Neste ut er vindusknappene: Litt dårlig bilde, men var ikke lett å ta bilde av lyset Og til slutt setevarme kanappene. Rødt for å markere at den er på og hvitt i tallene: Har montert litt dioder i askebegeret også, men klarte ikke å ta ut den gamle sigarett tenderen, så jeg får kjøpe en ny.. Har også bestilt Lexmaul lykter: og Lumma bakskjørt siden det var en som var så snill å skrape opp fangern min: Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danroger Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 vet du om det er mulig og faa kjopt slike panserløftere paa nett noen plasser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 vet du om det er mulig og faa kjopt slike panserløftere paa nett noen plasser masse på ebay i tyskland. det er der jeg har kjøpt mine. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Da er det vel tide oppdatere her også om hva som har skjedd med bilen i det siste. Har fått satt inn svart askebeger med hvitt lys inni og i ringen rundt sigarett tenderen: Har også endelig fått satt inn røde og svarte alcantara mansjetter rundtgir og brekk. Samt svarte deksle. Fikk også en pakke jeg har gledet meg lenge til på tirsdag, nemmelig skjeldne Lexmaul baklykter. Og slik ble resultatet: Lumma bakleppa skal være på vei fra Tyskland snart også,så håper at den er på bilen, ferdig lakka før utgangen av februar. Neste steg er også å få tak i litt ekstra interiørdeler som skal få hvitt lys. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel4ever Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 di baklyktene gjorde seg jævla godt:) panserløftere finner du vel overalt....autospar.no feks. ps: nydelig bil Siter http://www.bilforumet.no/astra/197361-astra-coupe-oppdatert.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 takk for det :) Panserløftere? har montert det for lenge siden jeg.. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel4ever Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 ja men jeg såg bare danroger lurte på hvor man kunne få kjøpt det :) panserløftere...fester du di i hulla til di orginale skurene på panseret eller lager du nye? Siter http://www.bilforumet.no/astra/197361-astra-coupe-oppdatert.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Dette er vel ett ganske beskrivende bilde. Du bruker ett hull i skjermen og setter på en brakett på hengslet. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel4ever Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 takkelakker :) kjedli på jobb serru så jeg surfer forums :D Siter http://www.bilforumet.no/astra/197361-astra-coupe-oppdatert.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Bare hyggelig:) Og ett lite tips er å kjøpe dem fra Ebay i tyskland, mye billigere. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danroger Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 er en stund siden jeg har vært på forumet nå. jeg fant ingen panserløftere på autospar.no. ALJ_GSi hva er det du søker etter på ebay? var så uheldig og knekke bak spoileren så det må jeg kjøpe nytt, har dere noen tips til hva ellers jeg kan gjøre med min Opel astra berton 2.2? beklager at jeg tar dette i din tråd men siden jeg hadde så mange spørsmål og noen passet inn her så spør jeg bare alle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Her er de jeg kjøpte fra. HAUBENLIFT OPEL ASTRA G CHROM bei eBay.de: Haubenlift (endet 10.03.08 14:37:09 MEZ) Prisen er jo skikkelig billig og de sender til Norge. Minuset er at du må overføre til kontoen dems og det tar litt tid, ellers er det null problemer å handle med dem. Masse du kan gjøre med astraen din. Bare søk litt rundt på nettet så finner du masse styling du kan putte på. Ikke noe problem, bare å spørre :) Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Tyske Ebay er skumle saker.. Jeg ender alltid opp med å kjøpe masse stash.. :/ Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Ja, det er skummelt mye man kan finne der. En liten update også, bilen er nå eu godkjent med en 1'er feil. Skiltlys pæra hadde vist røket en av dagene før.. Deilig å ha en bil som går rett igjennom :) Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Jeg har EU før utgangen av Mai og gruer meg! Kan hende jeg må en tur på biltilsynet for å få godkjent og skrevet inn ting som felger og coilovers. I tillegg kan dem "ta" meg på f.eks underbody-kitet. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg