ALJ_GSi Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 hadde en som kjørte inn i bakfangern min så den måtte lakkes opp på nytt og da betalte jeg 1500 for at de skulle lakke leppa bak og øyelokkene samtidig, men priser på det er veldig opp og ned. skal du betale full pris så koster det en del, ca 4000,- for en hel fanger. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Ivar Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 det vil vell variere en del med tanke på lakk typen også kanskje? Siter SuperSSrallyGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 litt, kommer an på om du trenger klarlakk uten på eller ikke. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Da har det dukket opp en ny pakke i posten idag, en stk Lumma bakvinge. Ser veldig bra ut og festene som sitter i mellom luka og fingen er i heldreid alu. Blir mange biter som skal til lakking nå :) Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simenjea Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Den dobble eksosen din er det effektanlegg og hele pakka eller hvordan har du gjort med det? tenkte å skaffe samme sak til min ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Er bare bakpotte. Skal bytte resten siden, har bare ikke kommet så langt. Mens jeg først er inne å skriver kan jeg jo legge ut 2 bilder av hva jeg driver med i disse dager Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassev Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Må si jeg er mektig imponert :) Har en Astra Bertone selv, hvor er det du bestiller fra? Hadde sotte stor pris på om du kunne skreve ned noen:) Igjen, meget godt jobba ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Jeg bestilte komplett rustfri eksos fra autoshineshop.no. Komplett på Astra G er fra katalysator og bakover. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 kommer an på om det er noe spesielt du vil vite hvor jeg har kjøpt det. For det meste så har ting blitt kjøpt på Ebay, via astra owners club forumet og opel motorsport club. Spoiler og bakleppe er kjøpt fra BS bildeler og remus eksosen er kjøpt fra streetdesgin. Xenonlys og noe dioder er kjøpt fra dioder.no, resten har jeg laget selv. Høyttalerne er kjøpt hos eltek og kabler ++ er kjøpt hos installbay og tvboden. Takk for positiv tilbakemelding. Kommer nok en del oppdateringer nå fordi det er en del som skjer med bilen før rudskogen treffet. Vinge, speildeksel og frontfanger er levert til lakk (og er så klart ikke ferdig til idag som avtalt..) Stereoen skal trekkes og monteres litt penere. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Liten oppdatering. Har fått byttet siste dekslet i midtkonsollen til svart, det som er rundt setevarme bryterne. Har også fått litt lys i instrumentene som har stått der en stund. Slik ser det ut i mørket Har også begynt trekking av gulvet baki, men filten er av dårlig kvalitet og blir byttet ut når jeg finner noe bedre (noe som ikke er så lett) Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Da har jeg fått gjort en del idag :) Først så fikk jeg trekt ferdig luka Så fikk jeg henta fanger og speildekslet fra lakk. Spoilern hadde fått sig så de skulle ta de på nytt. Er veldig fornøyd med lakkjobben. De har gjort godt grunnarbeid og kun noen få støvkorn i lakken som forsvinner med litt polering. Fargen ble også helt match Endelig så var speildekselet på plass igjen etter møtet med en celica for en stund siden.. Fanger etter litt fjerning av teip og montering av skilt Så var bagasjen sin tur. Tok ut alt igjen og fylte opp med dynamat extreme i hjulbrønnen Så ble resten av gulvet også tatt Slik ble resultatet av fangern på bil Og til slutt en liten prøve montering av gulvet Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oldervoll Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Noen med litt peiling på denne serien som vet om 2003 modellene kommer i 1.8 liters i det hele tatt? Har kjøpt meg en 2003-modell og er usikker på om jeg får den i 1.8 eller 2.2? Har søkt litt rundt om kring, og finner ingen coupeer med 1.8 liters i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 mener det finnes 2003 med 1,8, men da heter motoren z18xe hvis jeg ikke tar helt feil. det burde jo stå i vognkortet.. ser motordekslet ditt likt ut som min så er det 1,8. 2,2 ser litt anneledes mener jeg. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oldervoll Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 (endret) Det står selvfølgelig i vognkortet, men jeg henter ikke bilen før neste uke. Bila er sjekket av opelforhandler (i familien..), så har ikke sett bila bortsett fra på bilder, og den ligger heller ikke ute med annonse på nettet, så har ikke fått full info om den. Men den er sannsynligvis 1.8 med 125hk, som de tidligere modellene da? Bilde: Endret August 1, 2009 av Oldervoll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 de tidlige modellene har 115. 2003 (z18xe) har 125 Her er ett par bedre bilder tatt idag på Rudskogen Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg