Volvo 740 racing Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 dere har vel fått med dere at Helen BJørnøyimstupid :boxing :ass: vil innføre CO2 avgift:ass: på bil og mat. :volvsmile Men hva med Oljeplattformer og alle de svære jævla Cruisebåtene som spyr opp svart røyk? nei, de forurenser ikke eller? synes dette er lattelig. men hva synes dere om dette? Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Jeg tror ikke man må ta seg nær av mange politikeres utsagn, forslag og "gode" idéer; de blir som oftest vraket av smartere folk. Og ja, det er kanskje fordel å begynne i det store; det å lage bilene og maten på en miljøhensynsfull måte er vel så viktig som den enkeltes forbruk. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hun vil ta fra bilister fordi vi ikke gjør opprør.Ingen motorforbundene vil gjøre opprør.Vanskeligere å ta fra industrien fordi de har ganske mye makt.Det er de som skaper arbeidsplass og inntekter til staten.Naf med flere er bare nikkedukker,så det hjelper ingenting å være medlem der. Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hun vil ta fra bilister fordi vi ikke gjør opprør.Ingen motorforbundene vil gjøre opprør.Vanskeligere å ta fra industrien fordi de har ganske mye makt.Det er de som skaper arbeidsplass og inntekter til staten.Naf med flere er bare nikkedukker,så det hjelper ingenting å være medlem der. Sant så sant, i Frankrike blir det bråk :deng Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Blir'e aksjon, så ring meg! Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennyo Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Noe som virkelig monner for miljøet er å slutte å ta opp den jævla oljen! Men vent litt: Uten olje: Ingen bensin/diesel til bilene, og ergo heller ingen inntekter fra bilparken (i alle fall så lenge bilene bruker avlegse forbrenningsmotorer basert på fossilt drivstoff som energikilde...) Og uten olje: Ingen oljeinntekter... Men miljøet vinner jo da... Det store spørsmålet er vel egentlig hva som er viktigst: Miljø eller penger. Foreløpig er vel svaret åpenbart. Enn så lenge? Ikke vet jeg... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 CO2 avgift til bønder!! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Meld dere inn i Amcar! Norges eneste bil-organisasjon som gjør noe mot talentløse regler og avgifter! http://www.amcar.no Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg